دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دوری چند هفته ای هافبک یوونتوس از میادین

آرون رمزی هافبک ولزی یوونتوس به دلیل مصدومیت چند هفته از میادین دور خواهد بود.

دوری چند هفته‌ای هافبک یوونتوس از میادین

به گزارش ورزش، یوونتوس فصل جدید رقابت های سری آ را با یک تساوی ناامیدکننده آغاز کرد؛ جایی که آنها ابتدا با دو گل از اودینزه پیش افتادند اما در ادامه تیم میزبان به بازی برگشت و گل های خورده را جبران کرد تا بازی با نتیجه 2-2 تمام شود و بیانکونری دو امتیاز مهم را در همین ابتدای فصل از دست داده باشد.

آرون رمزی، هافبک ولزی یوونتوس، در دیدار برابر اودینزه از ابتدا در ترکیب تیم مکس آلگری قرار گرفت اما در دقیقه 60 زمین مسابقه را ترک کرد. در همین ارتباط حالا باشگاه یوونتوس تایید کرده که این بازیکن به دلیل آسیب دیدگی چند هفته از میادین دور خواهد بود و نمی تواند در مسابقات ملی پیش رو ولز را همراهی کند.

دوری چند هفته‌ای هافبک یوونتوس از میادین

مصدومیت آرون رمزی باعث خواهد شد که تصمیم باشگاه یوونتوس برای فروش این بازیکن جدی‌تر شود اما در حال حاضر و در فاصله چند روز مانده به پایان نقل و انتقالات تابستانی بعید به نظر می‌رسد که تیمی حاضر باشد این بازیکن را آن هم با دستمزد بالای 7 یورویی اش به خدمت بگیرد و درواقع باید رمزی را یک فصل دیگر در لباس یووه تصور کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋