دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فصل قبل کرونا اجازه نداد شرایط خوبی داشته باشم

فصل قبل کرونا اجازه نداد شرایط خوبی داشته باشم

تونالی:؛ فصل قبل کرونا اجازه نداد شرایط خوبی داشته باشم؛ ساندرو تونالی، ستاره جوان میلان، می‌گوید فصل گذشته به دلیل ابتلا به کرونا شرایط خوبی را پشت سر نگذاشته است.

به گزارش ورزش، ساندرو تونالی یکی از خریدهای باشگاه میلان در تابستان گذشته بود. اگرچه او نتوانست فصل قبل بازی‌های زیادی در ترکیب روسونری انجام دهد اما قطعاً بازیکن آینده داری محسوب می‌شود و همین موضوع نیز باعث شد که میلان قرارداد قرضی او را دائمی کند و تونالی را به شکل دائمی از برشا به خدمت بگیرد.

تونالی شب گذشته و در جریان بازی هفته اول میلان در سری آ مقابل سمپدوریا در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و اتفاقاً عملکرد خوبی را از خود ارائه داد. این هافبک ایتالیایی درباره برد میلان مقابل سمپدوریا و شرایط خودش نیز گفت: "ما شروع خوبی داشتیم و گلزنی در دقایق ابتدایی کمک کننده بود.

فصل قبل کرونا اجازه نداد شرایط خوبی داشته باشم

شروع فصل کاملاً مثبت بود. من فصل گذشته به خاطر بیماری کرونا و اینکه در طول پیش فصل با تیم تمرین نکرده بودم، مشکل داشتم. این موارد می‌تواند از نظر روحی و جسمی شما را اذیت کند. امسال باقدرت شروع کردیم و امیدوارم این وضعیت ادامه پیدا کند. من حس می کنم آزادتر و رهاتر هستم. آمدن از برشا به میلان کار آسانی نیست؛ به ویژه به صورت قرضی و با توجه به مشکلاتی که من تجربه کردم. "

تونالی در ادامه گفت: "فصل گذشته به خاطر بیماری کرونا مجبور شدم 10 روز در خانه بمانم. در واقع هیچ مشکلی ندارم که بگویم فصل گذشته شرایط برایم اصلاً مثبت نبود. اکنون من از هر نظر انتظار فصل مثبتی را دارم. همچنین خریدهای جدیدی را مثل الساندرو فلورنزی و اولیویه ژیرو داشتیم که می‌توانند تجربه را در تیم افزایش دهند و ما نیز با آغوش باز از آنها استقبال کردیم."

فصل قبل کرونا اجازه نداد شرایط خوبی داشته باشم

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋