دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

واکنش ایجنت ایرانی کوتینیو به شایعات جدایی

واکنش ایجنت ایرانی کوتینیو به شایعات جدایی

یا لیورپول یا هیچ؛ واکنش ایجنت ایرانی کوتینیو به شایعات جدایی؛ ایجنت فیلیپ کوتینیو می گوید که او به دلیل عشق به لیورپول دوست ندارد در لیگ برتر برای تیم دیگری به میدان برود.

به گزارش ورزش، فیلیپ کوتینیو در زمستان سال 2018 و بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره از لیورپول جدا شده و با بارسلونا برای انتقال به این تیم به توافق رسید. اگرچه در چند ماه ابتدایی اوضاع چندان بد نبود، اما در مجموع فیلیپ کوتینیو در سه سال اخیر حتی قادر به برآورده کردن بخشی از انتظارات نیز نبوده و مصدومیت و انتقال قرضی به بایرن مونیخ باعث شده فرصت چندانی برای درخشش در ترکیب بارسلونا به دست نیاورد.

واکنش ایجنت ایرانی کوتینیو به شایعات جدایی

دیروز نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد احتمال دارد در روزهای پایانی پنجره تابستانی شاهد انتقال فیلیپ کوتینیو به لیورپول باشیم. باشگاه بارسلونا توان پرداخت دستمزد هنگفت این هافبک برزیلی را نداشته و به شدت علاقمند به فروش دائم یا قرضی او است. 

واکنش ایجنت ایرانی کوتینیو به شایعات جدایی

این در حالی است که همواره شایعات انتقال کوتینیو به تیم های رقیب لیورپول در لیگ برتر به گوش رسیده است.

کیا جورابچیان ایجنت ایرانی کوتینیو در واکنش به این شایعات گفت:« لیورپول همیشه در قلب کوتینیو جای داشته و خواهد داشت. او در سه سال گذشته که دور از لیورپول بوده نیز یکی از هواداران این باشگاه بوده و همیشه دوست دارد لیورپول را قهرمان ببیند. فصل 20-2019 که لیورپول توانست قهرمان لیگ برتر شود، کوتینیو فوق العاده خوشحال شد. او به همین دلیل هرگز دوست نداشته در لیگ برتر برای تیمی غیر از لیورپول به میدان برود. برای او دشوار است در لیگ برتر مقابل لیورپول قرار بگیرد. در مورد آینده فعلا چیزی مشخص نیست و باید ببینیم چه خواهد شد.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋