دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تمدید قرارداد فده والورده با رئال مادرید

تا سال 2027؛ تمدید قرارداد فده والورده با رئال مادرید؛ رسانه های مادریدی خبر از تمدید قرارداد ستاره اروگوئه ای رئال تاسال 2027 دادند.

تمدید قرارداد فده والورده با رئال مادرید

به گزارش ورزش، فدریکو والورده از جمله بهترین بازیکنان رئال مادرید طی یکی دو فصل گذشته بوده است. ستاره اروگوئه ای دو فصل پیش ابتدا توسط سانتیاگو سولاری به عنوان بازیکن اصلی به کار گرفته شد و و از همان ابتدا نشان داد که می تواند به مهره ای کلیدی و تاثیرگذار در ترکیب پرافتخارترین تیم اروپا تبدیل شود.

تمدید قرارداد فده والورده با رئال مادرید

اما بعد از جدایی سانتیاگو سولاری از رئال مادرید و روی کار آمدن زین الدین زیدان نیز شرایط برای هافبک اروگوئه ای تغییر نکرد و او همچنان مهره‌ای قابل اعتماد در رئال باقی ماند. والورده حتی زیر نظر زین الدین زیدان بیشتر به بازی گرفته شد و به یک بازیکن ثابت و مهم در ترکیب تیم سرمربی فرانسوی تبدیل شد. ستاره 23 ساله اروگوئه ای برای کارلو آنچلوتی سرمربی جدید رئال نیز یک مهره قابل اعتماد و مهم محسوب می شود.

رئال 4 روز پیش قرارداد کریم بنزما را تمدید کرد و این بازیکن تا سال 2023 در تیم باقی خواهد ماند و امروز نوبت به فده والورده خواهد رسید.

تمدید قرارداد فده والورده با رئال مادرید

طبق ادعای مارکا و آاس، والورده قراردادش را تا 2027 تمدید کرده که طولانی ترین مدت در میان دیگر بازیکنان رئال است. دستمزد او نیز افزایش پیدا کرده و به زودی این خبر توسط باشگاه نیز رسما اعلام خواهد شد.

والورده تا سال 2025 با رئال مادرید قرارداد داشت. این بازیکن در فصلی که گذشت عملکرد درخشانی داشته است و حتی مورد توجه بایرن مونیخ هم قرار گرفته بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋