دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خوشه طلایی خواستار فروش امتیاز به خارج استان(عکس)

باشگاه خوشه طلایی ساوه با ارسال نامه‌ای به هیئت فوتبال استان مرکزی خواستار صدور اجازه واگذاری این تیم به خارج از استان شده است.

به گزارش ورزش، در این نامه که خطاب به محمدرضا غفاری رئیس کهنه‌‍کار هیئت فوتبال استان مرکزی نگارش شده است، از نبودن خوابگاه، زمین تمرین، داشتن بدهی‌های کمرشکن و سایر مشکلات و هزینه‌هایی که تیم‌داری به بار می‎‌آورد، از دلایل این تصمیم شمرده شده است. 


تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه دو فصلی می شود که توانسته با مدیریت پرویزی خودش را به عنوان یکی از تیم های قابل احترام مسابقات لیگ یک مطرح کند و فصل گذشته نیز با وحید بیاتلو تا هفته های پایانی شانس لیگ برتری شدن داشتند، اما حالا و چند هفته پس از آن روزها، این نامه برای فروش امتیاز به خارج از استان نوشته شده است.


اینطور که مسئولان سازمان لیگ در مصاحبه های خود به آن اشاره کرده اند، مسابقات لیگ یک یکی دو هفته زودتر از رقابت های لیگ برتر و از روزهای ابتدایی مهرماه آغاز می شود و باید دید درنهایت مدیران باشگاه خوشه طلایی موفق به فروش امتیاز خود به خارج استان می شوند یا خیر.

خوشه‌طلایی خواستار فروش امتیاز به خارج استان(عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋