دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اخطار رییس بایرن به PSG و یوفا؛ حواسمان هست

اخطار رییس بایرن به PSG و یوفا؛ حواسمان هست

بالا رفتن حساسیت‌ها نسبت به رعایت FFP؛ اخطار رییس بایرن به PSG و یوفا؛ حواسمان هست؛ هربرت هاینر، رییس بایرن مونیخ، با انتقاد از PSG، گفت که با توجه به تابستان شلوغی که پاریسی ها داشته اند، نمی داند آنها چگونه از قوانین فیرپلی مالی یوفا پیروی می کنند.

به گزارش ورزش، هربرت هاینر اخیرا در مصاحبه با بیلد کنجکاوی خود را در مورد وضعیت حساب های باشگاه پاری سن ژرمن که در این تابستان خریدهایی مانند لیونل مسی و سرخیو راموس داشته که در کنار دیگر ستاره های این باشگاه دستمزدهای بسیار سنگینی دریافت می کنند، ابراز کرده است.

 

اخطار رییس بایرن به PSG و یوفا؛ حواسمان هست

 

هاینر گفت: "با توجه به اینکه PSG در حال حاضر در حال ارتقا یافتن است، ما با دقت اوضاع را تحت نظر داریم تا ببینیم چگونه این شرایط با قوانین یوفا تطابق دارد. ما به آن پایبند هستیم پس انتظار داریم که باشگاه های دیگر نیز همین کار را انجام دهند. من در مورد پاریس زود قضاوت نمی کنم، اما سیاست خرید در حال حاضر بسیار عظیم است. مسئله هزینه انتقال نیست، مسئله دستمزدها است."

 

اخطار رییس بایرن به PSG و یوفا؛ حواسمان هست

 

می توان منظور رییس بایرن را درک کرد. در شرایطی که بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالاتی دست و پا بسته و با احتیاط عمل کرده است و سایر تیم های اروپایی نیز از وضعیت مشابهی رنج می برند، به نظر می رسد که کسب و کار PSG تا حدی به خاط راین شرایط سخت تحت تاثیر قرار نگرفته و این باشگاه ستاره های بزرگی را به خدمت گرفته است.

 

هاینر افزود: "وقتی می شنوم مسی خالص 40 میلیون یورو دریافت می کند، یعنی این مبلغ 80 میلیون یورو ناخالص است. علاوه بر این، اشرف حکیمی، راموس، دوناروما... همه اینها روی هم مبلغ زیادی خواهد شد."

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋