دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اودینزه 2 2 یووه؛ شزنی و VAR علیه سه امتیاز

اودینزه 2 2 یووه؛ شزنی و VAR علیه سه امتیاز

یوونتوس با اشتباهات عجیب ووچییک شزنی برابر اودینزه 2-2 متوقف شد.

به گزارش ورزش، بیانکونری در شبی که تا دقیقه 25 با دو گل از اودینزه پیش افتاده بود، با اشتباهات عجیب ووچیک شزنی در نیمه دوم این پیروزی را از دست داد و در نهایت به تساوی 2-2 رضایت داد.

 

یوونتوس بازی را هجومی شروع کرد و خیلی زود و در دقیقه سوم موفق به گلزنی شد. ارسال زمینی رودریگو بنتانکور از سمت راست با ضربه دقیق پائولو دیبالا در شلوغی محوطه جریمه همراه بود و بیانکونری به گل اول دست یافت.

 

اودینزه 2 2 یووه؛ شزنی و VAR علیه سه امتیاز

 

اودینزه 2 2 یووه؛ شزنی و VAR علیه سه امتیاز

 

دقایقی بعد اودینزه می توانست روی همکاری خوب پریرا و پسوتو خیلی زود به گل تساوی دست یابد، اما عکس العمل خوب ووچیک شزنی مانع باز شدن دروازه یوونتوس شد.

 

اما در دقیقه 23 یوونتوس به گل دوم هم دست یافت. پاس بلند دیبالا در سمت راست محوطه به خوان کوادرادو رسید و این وینگر کلمبیایی بعد از گذر از سد مدافع اودینزه با ضربه ای دیدنی و محکم موفق به زدن گل دوم یوونتوس نیز شد.

 

یوونتوس در ادامه علاقمند به حفظ جریان مسابقه و برتری خود بود و فرصت چندانی ایجاد نکرد. در اواخر نیمه اول ضربه ایستگاهی فدریکو برناردسکی راهی به دروازه اودینزه نیافت تا بیانکونری با تکیه بر همان دو گل دقایق ابتدایی خود راهی رختکن شود.

 

اما اودینزه نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و خیلی زود و در دقیقه 50 به گل رسید. روی اشتباه ووچیک شزنی این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد و روبرتو پریرا بر خلاف جهت حرکت دروازه بان بیانکونری توانست گل اول اودینزه را در این دیدار به ثمر برساند.

 

در دقیقه  53 این بار یوونتوس روی ارسال بلند الکس ساندرو می توانست دوباره اختلاف را به دو گل برساند، اما ضربه سر آلوارو موراتا راهی به دروازه اودینزه نیافت.

 

دقایقی بعد کریستیانو رونالدو که به تازگی وارد میدان شده بود روی ارسال تماشایی دیبالا می توانست زننده گل سوم یوونتوس لقب بگیرد، اما ضربه سر او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 82 اودینزه به گل تساوی دست یافت. شزنی با اتلاف عجیب زمان قصد داشت دیگر بازیکن یوونتوس را صاحب توپ کند که اشتباه او موجب شد جرارد دلوفئو صاحب فرصت شدده و به راحتی گل تساوی را به ثمر برساند. در لحظات پایانی گل رونالدو مردود اعلام شد تا بازی با تساوی 2-2 به اتمام برسد.

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋