دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تصمیم غیرمنتظره آلگری؛ نیمکت نشینی رونالدو(عکس)

کریستیانو رونالدو در ترکیب اصلی یوونتوس مقابل اودینزه قرار نگرفته است.

به گزارش ورزش، بعد از رقابت‌های یورو بود که شایعات در رابطه با کریستیانو رونالدو و آینده این فوق ستاره پرتغالی اوج گرفت. برخی رسانه ها گزارش دادند که برنده پنج باره توپ طلا خواهان جدایی از یوونتوس است و قصد دارد در سال های پایانی فوتبال خود چالش جدیدی را تجربه کند.

با این حال در فاصله چند روز مانده به پایان نقل و انتقالات تابستانی کریستیانو رونالدو کماکان در یوونتوس باقی مانده و این باشگاه نیز چندین مرتبه اعلام کرده که فوق ستاره پرتغالی به کار خود در تورین ادامه خواهد داد؛ همچنین ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی جدید یوونتوس، پیش از دیدار برابر اودینزه تاکید کرد که رونالدو هیچگاه درخواست جدایی نداده است.

اما انتظار می‌رفت که کریس رونالدو بعد از استراحت در دیدار دوستانه اخیر یوونتوس، امشب و در هفته اول سری آ در ترکیب اصلی این تیم قرار بگیرد اما در کمال تعجب این اتفاق رخ نداده است. مکس آلگری در حالی رونالدو را در ترکیب اصلی خود قرار نداده که منابع ایتالیایی ادعا می‌کنند که هیچگونه مصدومیتی برای این بازیکن پیش نیامده و علت این تصمیم سرمربی ایتالیایی صرفاً مسائل فنی بوده است.

تصمیم‌ غیرمنتظره آلگری؛ نیمکت‌نشینی رونالدو(عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋