دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پورموسوی: الان وقت تسویه حساب شخصی نیست

پورموسوی: الان وقت تسویه حساب شخصی نیست

سرمربی فصل گذشته صنعت نفت آبادان به انتقاد از وضعیت این تیم در مقطع نقل و انتقالات پرداخت.

به گزارش ورزش، سیدسیروس پورموسوی که شایعات زیادی درباره آینده همکاری او با صنعت نفت آبادان شکل گرفته، در تازه‌ترین موضع‌گیری خود به انتقاد از شرایط این تیم در برهه نقل و انتقالات پرداخت. 

پورموسوی در انتقاد به سیاست نقل و انتقالاتی گفت: متاسفانه در روزهایی که اکثر باشگاه ها در حال جذب بازیکن و تقویت تیم های خود هستند دوباره شاهد فرصت سوزی و بلاتکلیفی در باشگاه صنعت نفت هستیم. هر چند دوستان در تلاش هستند تا مشکلات باشگاه را بر طرف کنند ولی مطمئنا راه را اشتباه می‌روند و گمان می‌کنند با اهدای پیراهن، مشکل باشگاه و تیم حل می‌شود.

سرمربی فصل گذشته نفت آبادان در ادامه انتقاداتش نسبت به مواضع مدیریتی باشگاه در مسیر تقویت تیم گفت: در صورتی که اگر واقعا به دنبال رفع و برطرف کردن مشکلات بصورت دائمی هستند باید به دنبال اصلاح قانون باشند و اکنون وقت مناسبی می‌باشد برای اصلاح قانون و اجازه ندهند این فرصت سوزی ها و بلاتکلیفی ها بیش از این به باشگاه و هوادارانش آسیب بزند. راه نجات تیم های نفتی فقط اصلاح ماده ۹۴ برنامه ششم توسعه خواهد بود و بس.

پورموسوی با اشاره به استعفای کادر مدیریتی این باشگاه گفت: دوستانی که سال‌ها به دنبال نجات صنعت نفت و تغییر مدیریت بودن کجا هستند یک هفته از استعفا دسته جمعی اعضای محترم هیات مدیره باشگاه صنعت نفت گذشت است. پس چرا کسی پاسخگو نیست؟ بدانید هر کسی که باعث این تاخیرها و بلاتکلیفی‌هاست باید به مردم شریف آبادان و هواداران صنعت نفت پاسخگو باشد. اکنون زمان تسویه حساب های شخصی نیست.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋