دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سکوت فرزاد مجیدی درباره جذب دژاگه و شیمبا

سکوت فرزاد مجیدی درباره جذب دژاگه و شیمبا

مدیر اجرایی تیم استقلال از بازیکن جدیدی برای اضافه شدن به این تیم نام نبرد.

به گزارش ورزش، فرزاد مجیدی در خصوص جذب اشکان دژاگه و لوسیانو پریرا توسط استقلال اظهار کرد: اجازه بدهید هر زمان که قرارداد بازیکنان جدید رسمی شد، رسانه رسمی باشگاه آن را اعلام کند ولی تمام مجموعه تلاش خود را انجام می‌دهند تا بهترین اتفاقات بیفتد چون ما به این هواداران بدهکار هستیم و به ویژه بخاطر بازی جام حذفی شرمنده آنها شدیم.

او ادامه داد: تمام تلاش ما این است تا تماشاگران را خوشحال کنیم و شبانه‌روزی پیگیر مسائل تیم هستیم.

مدیر اجرایی تیم استقلال یادآور شد: بازیکنان به ما لطف دارند؛ ما یک مجموعه هستیم که در داخل و بیرون از باشگاه باید همدل شویم چراکه اگر استقلالی‌ها همدل باشند، این تیم نتیجه می‌گیرد. ان‌شاالله امسال باید به تماشاگران جام بدهیم و نمایش قدرتمندی در آسیا داشته باشیم.

فرزاد مجیدی درباره زمان شروع تمرینات استقلال گفت: طبق اعلام آقا فرهاد از پس فردا(سه‌شنبه) تمرینات ما شروع می‌شود. مشکل زمین هم خدا را شکر از طریق هیئت مدیره و مدیریت باشگاه حل شده است. آنها هم پیگیر مسائل تیم هستند و همدلی بیشتری نسبت به گذشته می‌بینیم که امیدوار هستیم ادامه‌دار باشد.

او تاکید کرد: هواداران استقلال صبور باشند، اما هرچه به ما بگویند، حق دارند. ما مقابل این هواداران سر تعظیم فرود می‌آوریم و تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا تیم موفق شود.

مدیر اجرایی تیم استقلال یادآور شد: اجازه بدهید درباره شخص خاصی نام نبریم. لیستی که آقای مجیدی داده، با تلاش تمام دوستان در حال پیگیری است تا هواداران خوشحال شوند. امروز هیچ‌کدام از بچه‌هایی که آمدند، دست خالی نرفتند و باید از بازیکنانی که امروز قرارداد بستند هم تشکر کرد که عشق به تماشاگر و پیراهن استقلال را دارند.

فرزاد مجیدی درباره عدم تمدید قرارداد دو بازیکن استقلال اظهار کرد: واقعیت‌ها را آقا فرهاد گفت. من فکر می‌کنم اجازه بدهید ایشان در زمان مشخص راجع به همه مسائل صحبت کنند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋