دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

محمد دانشگر در استقلال ماندنی شد

مشکلی داشتم که آقا فرهاد حل کردند؛ محمد دانشگر در استقلال ماندنی شد؛ مدافع استقلال تهران با حضور در باشگاه استقلال و صحبتی که با خبرنگاران داشت، به شایعاتی که مربوط به اضافه شدن به پرسپولیس و جدایی از جمع آبی‌پوشان وجود داشت، خاتمه داد.

محمد دانشگر در استقلال ماندنی شد

به گزارش ورزش، از صبح امروز کادر فنی و مدیران استقلال مانند روز گذشته، ساعات شلوغی را تجربه می کنند و یکی از بازیکنانی که 2 بار به باشگاه استقلال آمده و با مدیران باشگاه و کادر فنی صحبت کرده، محمد دانشگر بوده است.


دانشگر در مرتبه دوم هنگام خروج از باشگاه با خبرنگاران صحبت های کوتاهی داشت و در مورد رفت و برگشت خود اینطور توضیح داد:« صبح کار مالیاتی داشتم. برگه گرفتم. رفتم و آمدم. الانم هم با آقا فرهاد صحبت کردم.»


او سپس در واکنش به این سوال که آیا می ماند، بیان کرد:« قرارداد دارم و مشکلی ندارم.»
دانشگر در ادامه و در واکنش به این سوال که آیا مصاحبه های انتقادی اش در مورد مدیریت باشگاه مشکلی برای ادامه حضور او ایجاد نکرده، گفت:« من با خود آقا فرهاد صحبت کردم و آقا فرهاد مشکل کوچک من را حل کردند.»


دانشگر که ترجیح داد در مورد بازی با الهلال حرفی نزد، در پاسخ به سوال خبرنگاران که از او در مورد مبلغ 9 میلیارد پیشنهادی اش به باشگاه پرسیدند، عنوان کرد:« من قرارداد داشتم.»


این بازیکن که زمزمه های زیادی در مورد فسخ قراردادش و پیوستن او به پرسپولیس پس از جدایی از استقلال وجود داشت، درنهایت در میان استقبال هواداران باشگاه را ترک کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋