دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کاپیتان ذوب آهن یک فصل دیگر تمدید کرد (عکس)

حدادی فر یک فصل دیگر بازی می کند؛ کاپیتان ذوب‌آهن یک فصل دیگر تمدید کرد (عکس)؛ قاسم حدادی فر کاپیتان تیم ذوب آهن قرارداد خود را با این تیم به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

به گزارش ورزش، در شرایطی که حدادی فر در روزهای پایانی لیگ بیستم برای سومین مرتبه از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شدیدی از ناحیه رباط شد و مدت ها از میادین دور خواهد بود، پس از مذاکره با مدیران باشگاه ذوب آهن برای تمدید یکساله قرارداد با آنها به توافق رسید.


پیش از این صحبت هایی در مورد پایان فوتبال این بازیکن پس از مصدومیت سنگینی که با آن مواجه شده بود، شنیده می شد ولی حدادی فر ترجیح داد هر طور شده در زمین فوتبال از دنیای حرفه ای فوتبال خداحافظی کند و شاید حتی اگر باشگاهی که سال های زندگی حرفه ای خود را به آن اختصاص داده، تصمیمی برای تمدید قرارداد با این بازیکن نداشت، کاپیتان سال های اخیر سبزپوشان اصفهانی لیگ بیستم را در تیم دیگری به میدان می رفت.

کاپیتان ذوب‌آهن یک فصل دیگر تمدید کرد (عکس)


البته کاپیتان ذوب آهن حداقل به 6 ماه زمان دیگر برای بازگشت به میادین نیاز دارد و به نظر نمی سد در سال 1400 خیلی شانسی برای حضور در بازی ها و مسابقات لیگ برتر به دست بیاورد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋