دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رضاوند: رقمی که آقای فرهاد گفت را امضا کردم

رضاوند: رقمی که آقای فرهاد گفت را امضا کردم

برای تمدید فقط 5 دقیقه مذاکره کردم؛ رضاوند: رقمی که آقای فرهاد گفت را امضا کردم؛ هافبک استقلال از تمدید قراراد خود پس از 5 دقیقه صحبت با مجیدی خبر داد.

به گزارش ورزش، آرش رضاوند پس از صحبت با مسئولان باشگاه استقلال، قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد. او در حین خروج از ساختمان باشگاه در جمع خبرنگاران با تایید این خبر گفت: خوشحالم که قراردادم را به دو سال دیگر با استقلال تمدید کردم. کلا در طول این هفته 5 دقیقه دیروز با آقا فرهاد جلسه داشتم و صحبت هایمان را در همین زمان کوتاه انجام دادیم.

وی افزود: شایعاتی که در صفحات مجازی در مورد من مطرح شد به هیچ عنوان صحت ندارد. چنین چیزهایی اصلا نبود. ما می خوابیدیم و بیدار می شدیم و می دیدیم که نوشته اند فلان مبلغ را می خواهد در صورتی که چنین چیزی نبود. از زمانی که لیگ تعطیل شد من فقط دیشب به مدت 5 دقیقه با آقا فرهاد صحبت کردم و می توانید از خودشان هم بپرسید.

هافبک استقلال با اشاره به این موضوع که دوست داشت در این تیم بماند تاکید کرد: با وجود پیشنهاداتی که داشتم، قلبا دوست داشتم که در استقلال باشم. الان هم هیچ منتی نیست و از ته دلم برای خودم خوشحالم چون استقلال تیم بزرگی است و آرزوی هر کسی است که در این تیم بازی کند.

رضاوند در واکنش به این موضوع که فرهاد مجیدی روز گذشته از مبلغ درخواستی بالای بازیکنان گلایه داشت گفت: به هر حال هر بازیکنی ممکن است یک پیشنهادی بدهد همان گونه که باشگاه هم پیشنهاد خود را ارائه می کند. من وارد جزئیات نمی شوم ولی در مورد قرارداد خودم باید بگویم که همان مبلغی را قبول کردم که آقا فرهاد تعیین کرده بود. همان مبلغی را امضا کردم که ایشان برایم در نظر گرفته بودند. هیچ حرفی هم نبود و خودشان هم می دانند.

وی در مورد رویارویی با الهلال گفت: آن طور که شنیدم احتمال دارد که از فردا تمرینات مان شروع شود. دو هفته است که بازی ها تمام شده و انشالله دیگر بازیکنان هم بیایند و تمدید کنند. بچه ها دو هفته است که تمرین ندارند و می توانند در این 20 روز که فرصت داریم جبران کنند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋