دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پژمان جمشیدی علیه ستاره های استقلال(عکس)

برگی از تاریخ؛ پژمان جمشیدی علیه ستاره های استقلال(عکس)؛ هنر پژمان جمشیدی در سینما و بازیگری به قدری زیاد بوده است که طرفداران واقعی فوتبال هم کمتر روزهای درخشان او در مستطیل سبز را به یاد می آورند ر

به گزارش "ورزش " ، پژمان جمشیدی در نیمه دوم دهه 70 و قبل از پیوستن به پرسپولیس یکی از بهترین بازیکنان تیمش روبروی استقلال بود و او در این سالها و در اواخر مرداد دو گل به استقلال زده است و به تنهایی جلوی برد استقلال با گلزنی اسطوره های این روزهایش را گرفته است.


جمشیدی در سال 75 و در 31 مرداد آن سال و در زمانی که تنها 19 سال سن داشت از دقیقه 66 به جای عباس میرزایی و درست بعد از گل علیرضا منصوریان به کشاورز به زمین مسابقه رفت و در دقیقه 85 موفق شد گل تساوی کشاورز را که در آن روزها هدایتش به عهده سیروس قایقران بود را بزند تا کشاورز موفق به توقف استقلال شود. 20هزار تماشاگر نظاره گر بازی آن روز دو تیم در ورزشگاه بزرگ آزادی بودند.


جمشیدی همین کار را این بار سه سال بعد و در هفته دوم لیگ آزادگان و در روز 29 مرداد تکرار کرد و موفق شد گل تساوی سایپا را در دقیقه 88 بازی به استقلالی بزند که با گل دقیقه 85 فرهاد مجیدی با نتیجه یک بر صفر از سایپا پیش افتاده بود.

پژمان جمشیدی علیه ستاره های استقلال(عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋