دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مطهری و مدیران استقلال به توافق نرسیدند

مطهری و مدیران استقلال به توافق نرسیدند

برخلاف ادعای معاون احمد مددی؛ مطهری و مدیران استقلال به توافق نرسیدند؛ در حالیکه یکی از معاونان احمد مددی در گفتگو با خبرنگاران خبر از تمدید قرارداد ارسلان مطهری داده بود، اما این اتفاق رخ نداد.

به گزارش ورزش، در حالیکه استقلال حضور در بازار نقل و انتقالات تابستانی خود را از امروز استارت زده است، ارسلان مطهری برای تمدید قرارداد وارد دفتر باشگاه شد. او یکی از بازیکنانی است که قراردادش با آبی پوشان به پایان رسیده و در مرحله نخست مذاکراتش با مدیران به توافق نرسیده بود.


مطهری امروز برای دومین بار پشت میز مذاکره با احمد مددی نشست. در حالیکه مهاجم آبی ها به همراه مدیربرنامه هایش و همچنین فرهاد و فرزاد مجیدی و صالح مصطفوی در طبقه پنجم ساختمان باشگاه استقلال در جلسه ای با احمد مددی حضور داشتند، طرفین برای تمدید قرارداد این بازیکن در حال مذاکره بودند.


خبرنگاران نیز در طبقه سوم ساختمان باشگاه منتظر پایان این جلسه بودند که یکی از معاونان احمد مددی به خبرنگاران اعلام کرد که ارسلان مطهری با احمد مددی به توافق رسیده و قرارداد این بازیکن با استقلال تمدید شده است. او حتی از توافق با ابوالفضل جلالی راد نیز خبر داد.


در حالیکه خبرنگاران در حال انتشار خبر توافق استقلال با مطهری و جلالی بودند، جلسه ارسلان با احمد مددی به درازا کشیده شد و خبری از او و مدیربرنامه هایش نشد تا اینکه پس از گذشت مدت زمان طولانی، مهاجم آبی پوشان با حالت عصبانیت ساختمان باشگاه را ترک کرد.


پس از خروج مطهری از ساختمان باشگاه مشخص شد که او بر سر مسائل مالی با احمد مددی به توافق نرسیده و طبعا خبر تمدید قرارداد او نیز که توسط یکی از معاونین مدیرعامل آبی پوشان منتشر شد، اشتباه بود. همچنین بر خلاف ادعای این مدیر استقلالی، تا این لحظه خبری از توافق با ابوالفضل جلالی نشده است.


باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده نتیجه مذاکرات ارسلان مطهری و استقلال به کجا خواهد رسید و این بازیکن در جمع آبی پوشان ماندگار است یا خیر.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋