دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رفع ابهام در مورد دو مهاجم نیمکت نشین رئال مادرید

آاس مدعی شد لوکا یوویچ می‌تواند در رئال مادرید بماند اما ماریانو دیاز هم در لیست مازاد کارلو آنچلوتی قرار دارد.

رفع ابهام در مورد دو مهاجم نیمکت نشین رئال مادرید

به گزارش ورزش، شرایط در دو فصل اخیر برای لوکا یوویچ در رئال مادرید خوب پیش نرفت و حتی او نیم فصل دوم سال گذشته را به صورت قرضی در فرانکفورت بازی کرد. هنوز تکلیف لوکا یوویچ برای فصل جدید به شکل قطعی مشخص نیست و این مهاجم جوان و صربستانی می خواهد ثابت کند انتقال او به رئال مادرید شانسی نبوده است.

رفع ابهام در مورد دو مهاجم نیمکت نشین رئال مادرید

ماریانو دیاز یکی دیگر از مهاجمان رئال مادرید محسوب می شود که در فصول اخیر نتوانسته بازی‌های زیادی در ترکیب این تیم انجام دهد و عموماً نیمکت‌نشین بوده و حتی بعضاً مسابقات را از روی سکو دنبال کرده است؛ این در حالی است که رئال مادرید بارها قصد داشته که این بازیکن را به فروش برساند اما ماریانو هر مرتبه خواهان ماندن در لوس بلانکوس بوده است.

با آغاز فصل جدید و با توجه به اینکه تنها چند روز دیگر تا پایان نقل و انتقالات تابستانی باقی‌مانده، ابهام در مورد وضعیت لوکا یوویچ و ماریانو دیاز نیز افزایش یافته است و به نظر می رسد که رئال مادرید مصمم است هر طور که شده یکی از آنها را به فروش برساند. در همین راستا آاس گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که کارلو آنچلوتی به حفظ لوکا یوویچ تمایل نشان داده اما هیچ علاقه ای به ماندن ماریانو در تیمش ندارد و او را در لیست مازاد خود قرار داده است.

رفع ابهام در مورد دو مهاجم نیمکت نشین رئال مادرید

حالا باید منتظر ماند و دید که طی روزهای آینده چه وضعیتی برای این دو مهاجم رقم خواهد خورد و اینکه آیا ماریانو برای جدایی از رئال مادرید بالاخره چراغ سبز نشان خواهد داد یا خیر.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋