دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هانسی فلیک: پیشنهاد یک باشگاه بزرگ را رد کردم

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان در مورد مذاکره با یک باشگاه پیش از حضور در تیم ملی صحبت کرد.

هانسی فلیک: پیشنهاد یک باشگاه بزرگ را رد کردم

به گزارش ورزش، بعد از سپری کردن نزدیک به دو سال فوق العاده بود که هانسی فلیک تصمیم به جدایی از بایرن مونیخ و حضور روی نیمکت تیم ملی آلمان به جای یوواخیم لوو گرفت. حالا هانسی فلیک در مصاحبه ای در مورد رد یک پیشنهاد بزرگ و قبول پیشنهاد هدایت تیم ملی آلمان دلایل خود را ارائه داده است.

 

هانسی فلیک گفت: "وقتی تصمیم گرفتم بایرن مونیخ را ترک کنم، هنوز قطعا مشخص نشده بود که یواخیم لوو در تابستان تیم ملی آلمان را ترک می کند. من از جدایی یواخیم لوو و اعلام این خبر بعد از رقابت های یورو 2020 خوشحال نشدم. من امیدوار بودم او در جام جهانی قطر پایان خوبی را برای خود رقم بزند.

 

هانسی فلیک: پیشنهاد یک باشگاه بزرگ را رد کردم

 

من مذاکره و دو تماس مستقیم با یک باشگاه بسیار بزرگ داشتم و مستقیما با رئیس آن باشگاه حرف زدم که بسیار هیجان انگیز بود. تبادل نظر محترمانه ای شکل گرفت و آنها فوق العاده بودند. اما یک بار در زندگی شانس حضور در تیم ملی برای هر کسی رقم می خورد و تصمیم من خوب و درست بود.

 

وقتی با تیم ملی قرارداد امضا کردم، تلفن من منفجر شد. در یک روز 600 پیام برایم آمد که دیوانه وار بود. این میزان دو برابر بیشتر از تماس های من بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان بود.

 

تیم ملی جوان یا باتجربه برای من فرقی نمی کند و فقط بهترین ها را در تیم خود می خواهم. بازیکنی مانند توماس مولر، مت هوملس، ایلکای گوندوگان، مارکو رویس و ... در باشگاه های بزرگی در لیگ قهرمانان بازی می کنند. اگر این بازیکن نشان دهند که می توانند برای ما مهم باشند، مورد استقبال قرار خواهند گرفت."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋