دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پرواز بلند خالد در ای اف سی کاپ (عکس)

خالد شفیعی بازیکن تیم باشوندارا کینگز بنگلادش این روزها در جامی برای کشورهای در حال توسعه به میدان می‌رود.

پرواز بلند خالد در ای‌اف‌سی کاپ (عکس)

به گزارش ورزش، خالد شفیعی مدافع سابق تیم‌های فجرسپاسی، نفت، تراکتور و سپاهان که با سفر به بنگلادش لژیونر شده است، در ۳۳ سالگی برای تیم باشوندارا کینگز این کشور به میدان می‌رود.

او اکنون درگیر بازی در یک تورنمنت فوتبالی است که سالیانه بین باشگاه‌های فوتبال لیگ‌های داخلی اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا، با شرکت باشگاه‌های فوتبال کشورهای در حال توسعه فوتبال برگزار می‌شود.

پرواز بلند خالد در ای‌اف‌سی کاپ (عکس)

خالد شفیعی در این خصوص به ورزش، گفت: این بازی‌ها AFC کاپ است که چهار تیم شرکت کننده در این گروه است. باشوندارا کینگز بنگلادش، مازیای مالدیو، اف سی بنگالور هند و ای تی کی موهان باگان هند و چهار تیم قهرمانان کشورشان هستند و از این گروه یک تیم صعود می‌کند.

او ادامه داد: ما بازی اول دو هیچ مازیا را بردیم و بازی دوم که امروز بود با تیم اف سی بنگالور بدون گل مساوی تمام شد. شرایط خوب است و تا الان خوب بوده‌است. ما در فدراسیون کاپ بنگلادش قهرمان شدیم و در لیگ بنگلادش چهار هفته به اتمام به مقام قهرمانی رسیدیم و فعلا مشغول این بازی‌ها هستیم.

گفتنی است این مسابقات دومین تورنمنت معتبر فوتبال آسیا بعد از لیگ قهرمانان آسیا به حساب می‌آید و از سال ٢٠٠۵ با هدف قرار دادن کشورهای نوظهور، در سطح پایین تر از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋