دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

غیبت سوال برانگیز سراجی و شمسایی در اردوی تیم ملی

غیبت سوال‌برانگیز سراجی و شمسایی در اردوی تیم‌ملی

در بازدید رییس فدراسیون فوتبال از تمرین تیم ملی فوتسال که روز گذشته انجام شد سراجی – عضو هیات رییسه و رییس کمیته فوتسال و هم چنین شمسایی معاون او حضور نداشتند.

به گزارش ورزش، تیم ملی فوتسال برای حضور در جام جهانی آماده می شود و در روزهای اخیر عزیزی خادم علاوه بر نشستی که با کادر فنی تیم ملی فوتسال ایران داشت روز گذشته در تمرینات این تیم هم حاضر شد. از سویی از دبیر کل خواست همه خواسته های کادر فنی تیم ملی فوتسال در آستانه جام جهانی را بر آورده کند و ترتیبی را اتخاذ کند که اعضای تیم ملی فوتسال به بهترین شرایط راهی لیتوانی محل برگزاری مسابقات شوند. هم چنین به درخواست ناظم الشریعه در این سفر آنالیزور و ماساژور هم تیم ملی فوتسال را همراهی خواهند کرد.

مهرداد سراجی و وحید شمسایی علاوه بر غیبت در تمرین دیروز در نشست عزیزی خادم با اعضای کادر فنی هم حضور نداشتند. پایگاه خبری فوتسال ایران در این باره می نویسد: « شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال دیروز در شرایطی در تمرین تیم ملی فوتسال حاضر شد که پیش از این عنوان شده بود مهرداد سراجی رئیس کمیته فوتسال همراه با عزیزی خادم در تمرین شرکت می کند اما سراجی پس از آنکه همراه با وحید شمسایی معاون کمیته فوتسال هفته گذشته در جلسه کمیته فوتسال با حضور عزیزی‌خادم غایب بود،  دیروز نیز در تمرینی که رئیس فدراسیون فوتبال مهمان ویژه آن بود با وجود اطلاع رسانی قبلی حضور پیدا نکرد تا نشان از ادامه اختلافات در مدیریت فوتسال کشور باشد و انتظار می‌رود در آستانه جام جهانی این اختلافات برطرف شود.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋