دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

5 شهریور؛ آخرین فرصت ثبت نام در سامانه استعدادیابی

5 شهریور؛ آخرین فرصت ثبت نام در سامانه استعدادیابی

5 شهریور آخرین فرصت برای ثبت نام در سامانه استعدادیابی فدراسیون فوتبال است. هدف از ثبت نام و تست گیری از بازیکنان انتخاب 120 بازیکن برای تیم های ملی نوجوانان و جوانان است.

به گزارش ورزش، سایت فدراسیون فوتبال در این باره می نویسد: با وجود تعطیلی سراسری کشور اما ثبت‌نام سامانه استعدادیابی همچنان با استقبال زیاد جوانان و نوجوانان ادامه دارد. با توجه به برنامه جدید طرح‌ریزی و اجرا شده استعدادهای در فوتبال باهدف پشتوانه‌سازی بازیکنان رده پایه برای آینده تیم‌های ملی، استقبال از این طرح همچنان با استقبال خوب فوتبالدوستان سراسر کشور ادامه دارد و طبق آخرین آمار تا کنون ۲۳۶۸۳ نفر در سامانه ثبت نام کردند و تا پنجم شهریورماه ثبت نام ادامه دارد.

میرشاد ماجدی – رییس کمیته جوانان پیش تر به خبرنگار ما گفته بود استعداد یابی تضادی با عدم انتخاب سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان ندارد و مربیان این دو تیم بعد از پایان استعداد یابی معرفی می شوند و در انتخاب بازیکن از بین بازیکنان گزینش شده در طرح استعدادیابی مختار هستند و حتی می توانند با دیدن مسابقات بازیکنان جدیدی را به اردوی این دو تیم دعوت کنند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋