دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رونالدو به دنبال بازگشت به یونایتد بود

پاتریس اورا:؛ رونالدو به دنبال بازگشت به یونایتد بود؛ پاتریس اورا، مدافع یونایتد فاش کرد که الکس فرگوسن قصد داشته دوباره کریستیانو رونالدو را به خدمت بگیرد.

رونالدو به دنبال بازگشت به یونایتد بود

به گزارش ورزش، کریستیانو رونالدو بعد از سپری کردن شش فصل درخشان در اولدترافورد و تبدیل شدن به یکی از ستاره های بزرگ دنیای فوتبال، در سال 2009 و با قراردادی 80 میلیون پوندی به رئال مادرید نقل مکان کرد. اما پاتریس اورا مدعی شد برنامه سرالکس فرگوسن در سال 2013  برای قهرمانی در لیگ قهرمانان شامل انتقال گرت بیل از تاتنهام و البته خرید دوباره کریستیانو رونالدو این بار از رئال مادرید بوده است. اما با خداحافظی فرگوسن از دنیای مربیگری، رونالدو در رئال مادرید ماند و گرت بیل نیز با انتقال 85 میلیون پوند به این ستاره پرتغالی ملحق شد.

 

رونالدو به دنبال بازگشت به یونایتد بود

 

پاتریس اورا گفت: "به یاد دارم که بسیاری از رسانه ها می گفتند شاید فرگوسن سال آینده از دنیای مربیگری خداحافظی می کند و او به من گفت پاتریس، من هرگز بازنشسته نخواهم شد. من 10 سال دیگر اینجا خواهم بود و هدف من این است که کریستیانو رونالدو و گرت بیل را به یونایتد بیاورم و 99 درصد مطمئن هستم که این اتفاق رخ می دهد.

 

من فقط به این دو بازیکن برای قهرمانی دوباره در لیگ قهرمانان نیاز دارم. صادقانه وقتی با خود کریستیانو رونالدو نیز در مورد این حرف فرگوسن صحبت کرده و از او در این رابطه می پرسم، رونالدو می گوید پاسخ او به رئیس مثبت بوده و او راهی یونایتد می شد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋