دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رسمی: دروازه بان شفیلد به آرسنال پیوست (عکس)

رسمی: دروازه‌بان شفیلد به آرسنال پیوست (عکس)

با قراردادی بلندمدت؛ رسمی: دروازه‌بان شفیلد به آرسنال پیوست (عکس)؛ آرون رمزدیل، دروازه بان شفیلد یونایتد، با قراردادی بلندمدت رسما به آرسنال پیوست.

به گزارش ورزش، آرون رمزدیل که دو سقوط پیاپی به دسته های پایین تر را تجربه کرده است، با پیوستن به آرسنال به لیگ برتر بازگشت.

آرسنال با آرون رمزدیل دروازه بان باشگاه چمپیونشیپی شفیلد یونایتد قراردادی با مبلغ 29 میلیون یورو امضا کرد که با پاداش های مضاعف به 36 میلیون یورو هم خواهد رسید.

 

رسمی: دروازه‌بان شفیلد به آرسنال پیوست (عکس)

 

رسمی: دروازه‌بان شفیلد به آرسنال پیوست (عکس)

 

رمزدیل پس از مصدومیت دین هندرسون در یورو 2020 در فهرست تیم ملی انگلیس قرار گرفت، هرچند این جردن پیکفورد بود که در تمام دقایق این رقابت درون دروازه سه شیرها ایستاد.

 

این دروازه بان 23 ساله در سال 2020 پس از سقوط به دسته پایین تر با بورنموث به شفیلد یونایتد پیوست، اما او فصل گذشته با آخر شدن شفیلد در لیگ برتر، دومین سقوط متوالی خود به چمپیونشیپ را تجربه کرد.

با این حال میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، رمزدیل را به عنوان یک رقیب واقعی برای برند لنو و شاید جایگزین بلند مدت دروازه بان ملی پوش آلمانی می داند.

 

رسمی: دروازه‌بان شفیلد به آرسنال پیوست (عکس)

 

 

 

رمزدیل برای بازی روز چهارشنبه مقابل وست بروم از ترکیب شفیلدیونایتد کنار گذاشته شد. اسلاویسا جوکانوویچ، سرمربی شفیلد، پیشتر تاکید کرده بود که رمزدیل فروشی نیست، هر چند قبل از بازی برابر وست بروم، پذیرفته بود که در صورت برآورده شدن درخواست های باشگاه این انتقال ممکن است سر بگیرد.

آرسنال امروز در وب سایت رسمی خود تایید کرد که رمزدیل قراردادی طولانی مدت در استادیوم امارات امضا کرده است و گفته می شود در صورت پرداخت پاداش های مبتنی بر عملکرد، مبلغ این قرارداد تا 36 میلیون یورو افزایش می یابد.

 

رسمی: دروازه‌بان شفیلد به آرسنال پیوست (عکس)

 

توپچی ها که بازی ابتدایی فصل خود را برابر برنتفورد تازه صعود کرده، باختند، در حال حاضر در مجموع پنج خرید رد این پنجره نقل و انتقالاتی انجام داده اند؛ رمزدیل، بن وایت، آلبرت سامبی لوکونگا، نونو تاوارس و بازی ساز مارتین اودگارد، که امروز با قراردادی دائمی از رئال مادرید به آرسنال پیوست

 

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋