دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

طعنه به دوناروما: یک یورو هم به میلان نیاوردی

فابیو کاپلو؛ طعنه به دوناروما: یک یورو هم به میلان نیاوردی؛ فابیو کاپلو، اسطوره فوتبال ایتالیا، با طعنه به جدایی جی جی دوناروما، دروازه بان ملی پوش ایتالیایی، از میلان و پیوستنش به PSG گفت که جدایی او سودی برای روسونری نداشت.

طعنه به دوناروما: یک یورو هم به میلان نیاوردی

به گزارش ورزش، فابیو کاپلو، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا در اظهار نظری گفته‌است که خداحافظی جیانلوییجی دوناروما از میلان، دردناک‌تر از ترک اینترمیلان توسط روملو لوکاکو است. چرا که او برای تیمش میلان حتی یک یورو هم به ارمغان نیاورد.

این دو چهره بزرگ در این تابستان پایتخت مد جهان را ترک کردند. لوکاکو گلزن برتر اینتر در فصل 21-2020 نراتزوری را ترک کرد و دوناروما ملی‌پوش تیم ملی ایتالیا نیز از روسونری خارج شد.

 

طعنه به دوناروما: یک یورو هم به میلان نیاوردی

 

کاپلو در این رابطه گفت که پیوستن دوناروما به عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن در مقایسه با لوکاکوی بلژیکی که با قراردادی به ارزش 117 میلیون یورو به تیم سابقش چلسی بازگشت، دردناک‌تر است.

این دروازه بان 22 ساله تا پایان قراردادش با روسونری در ماه ژوئن صبر کرد تا پس از قهرمانی با تیم ملی ایتالیا در یورو 2020 به غول لیگ 1 فرانسه بپیوندد.

 

طعنه به دوناروما: یک یورو هم به میلان نیاوردی

 

کاپلو همچنین در مصاحبه با لا رپوبلیکا افزود: "وداع لوکاکو با اینتر از لحاظ فنی به اندازه ترک کردن میلان توسط دوناروما بود.

اما جی جی حتی یک یورو هم به میلان نیاورد. به همین دلیل رفتن او دردناک‌تر است. قدردانی از کسانی که تو را بزرگ کرده اند و به چنین جایی رساندند و کمک به خانواده خود یک وظیفه است."

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋