دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

چرا مربیان اقتصاد نقل و انتقالات را کنترل نکنند؟

نگاه:؛ چرا مربیان اقتصاد نقل و انتقالات را کنترل نکنند؟؛ آیا اگر به مربیان در تعیین دستمزد بازیکن نقش داده شود، امور نقل و انتقالاتی تیم‌ها ساده‌تر پیش نمی‌رود.

چرا مربیان اقتصاد نقل و انتقالات را کنترل نکنند؟

به گزارش ورزش فصل نقل و انتقالات همواره برای هواداران تیم‌ها یکی از مقاطع پر استرس و اعصاب خورد کن فصل است. بازیکنانی که مشخص نیست تمدید می‌کنند و ستاره‌هایی که اگر دیر بجنبی شکار رقبب می‌شوند.

اخیرا برخی مدیران دو باشگاه پایتخت از تقاضای مالی زیاد بازیکنان و افزایش چشمگیر میزان رقم درخواستی آنها نسبت به فصل قبل گفته‌اند. از طرفی مربیان نیز ظاهرا تنها به دادن لیستی از بازیکنان مورد نظر خود به مدیران اکتفا می‌کنند و مسئولیت خرید را به گردن آنها می‌اندازند.

اما اگر فرض کنیم که همین امروز مدیران استقلال و پرسپولیس به دو سرمربی خود اعلام کنند که مثلا بودجه در نظر گرفته شده توسط آنها برای پرداخت دستمزد یک فصل بازیکنان فلان مقدار است و مربیان بر اساس اولویت‌های خود حداکثر رقمی که به هر بازیکن حاضرند پرداخت شود را اعلام کنند، پروسه بستن تیم ساده‌تر نمی‌شود؟!

اگر یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی بدانند که مثلا صد میلیارد در اختیار دارند تا تیم خود را ببندند آیا در این صورت حاضرند درخواست جذب یا تمدید با بازیکنی که درخواست مالی زیادی دارد را بدهند؟ شاید اصلا گل محمدی حاضر باشد برای بازیکنی چون نوراللهی رقم بالایی اختصاص دهد و از آن طرف به برخی بازیکنان حتی کمتر از رقم قرارداد فعلی‌شان. یا مجیدی بخواهد بازیکنی را با هر قیمتی بگیرد و از ان طرف به چند بازیکن فعلی دو گزینه بدهد: کاهش دستمزد یا در خروج!

به نظر می‌رسد مربیان بهتر از هر رکن دیگری در باشگاه قادر به بالانس کردن میزان دستمزد بازیکنان تیم خود باشند و اگر آنها نیز در پروسه نقل و انتقالات صاحب مسئولیت شوند، اصولی‌تر و اقتصادی‌تر اقدام به بستن تیم کنند. اینکه مذاکره بر سر تعیین رقم قرارداد بازیکنان جدید و قدیم بدون نظر سرمربی انجام شود در نهایت هم می‌تواند منجر به از بین رفتن تعادل در رقم قراردادها شود و هم مربی می‌تواند در نهایت از جذب نشدن برخی بازیکنان مدنظر خود بگوید و همه چیز را به گردن مدیریت اندازد.

یک مدیر هوشمند، علاوه بر لیست بازیکنان مدنظر مربی، از او قیمت و ارزش آنها را هم خواهد گرفت و نظر او را در مورد  حداکثر میزان دستمزدی که مربی حاضر است به او بپردازد نیز می‌پرسد تا اگر بازیکنی بالاتر از سقف تعیین شده توسط سرمربی طلب کرد، بتوان از کنار نام او گذشت و به سراغ گزینه‌های دیگر رفت.

حجت شفیعی

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋