دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پدرو اولین یاغی فوتبال رم بعد از 4 دهه

پدرو اولین یاغی فوتبال رم بعد از 4 دهه

مهاجم اسپانیایی تیم رم در حال تبدیل شدن به یک بازیکن مهم در تاریخ فوتبال شهر رم است.

به گزارش ورزش، بر اساس اخبار منتشر شده از سوی منابع معتبر، پدرو رودریگز، مهاجم اسپانیایی تیم رم در برنامه های مورینیو جایی ندارد و به همین علت در آستانه انتقال به تیم لاتزیو قرار دارد؛ تیمی که فصل گذشته با پیراهن رم دروازه اش را در دربی پایتخت باز کرده بود.

با توجه به اینکه پدرو در چلسی زیر نظر ساری کار کرده، به نظر می رسد که کار انتقال او به لاتزیو تقریبا نهایی شده است. گفته می شود که مدت قرارداد پدرو در رم دو سال خواهد بود. در صورتی که این انتقال صورت بگیرد، مهاجم اسپانیایی به یکی از بازیکنان مهم تاریخ فوتبال شهر رم تبدیل خواهد شد.

پدرو اولین یاغی فوتبال رم بعد از 4 دهه

پدرو رودریگز اولین بازیکنی است که طی 40 سال گذشته از یک تیم شهر رم به تیم دیگر این شهر نقل مکان می کند. آخرین بازیکنی که از یک باشگاه رم به تیم دیگر نقل مکان کرد، کارلو پرون در سال 1981 بود. او در آن سال از لاتزیو راهی رم شد و جالب اینجاست که پس از یک فصل بازی در رم بار دیگر راهی لاتزیو شده و یک فصل برای این تیم بازی کرد.

تا کنون فقط 3 بازیکن چنین شرایطی را تجربه کرده اند. سلموسون سوئدی در سال 1958 و پس از سه فصل حضور در لاتزیو به دلیل مشکلات مالی باشگاه مجبور به ترک عقاب ها و حضور در تیم همشهری شد. فراریس که از او به عنوان بت هواداران رم یاد می شود نیز در سال 1934 پس از اختلاف نظرهایی که به وجود آمد. در مجموع نیز پدرو چهاردهمین بازیکنی است که پیراهن هر دو تیم لاتزیو و رم را در دورن بازی اش به تن می کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋