دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

عجیب ترین ارقام بازار نقل و انتقالات تابستانی ایران

بازیکنانی که خود را 500 هزاردلاری می‌دانند؛ عجیب‌ترین ارقام بازار نقل و انتقالات تابستانی ایران؛ شاید با اطمینان بشود گفت که هیچ باشگاهی در فوتبال ایران نیست که بتواند درخواست های مالی بازار نقل و انتقالات در ابتدای لیگ را اجابت کند.

عجیب‌ترین ارقام بازار نقل و انتقالات تابستانی ایران

به گزارش ورزش، با آغاز فصل نقل و انتقالات برای شروع لیگ فوتبال ایران در فصل 1400-1401، تعدادی از بازیکنان که از باشگاه خود آزاد شده اند، ارقام جدیدی را برای تمدید قرارداد یا عقد قرارداد با باشگاه جدید پیشنهاد داده اند که حتی اگر این ارقام از سوی آنها تکذیب بشود باز هم در صحت آن خللی وارد نیست.

به عنوان مثال محمد دانشگر مدافع استقلال برای حضور 2 ساله در گل گهر، مبلغ 30 میلیارد به این باشگاه پیشنهاد داده بود که با پاسخ منفی گل گهری ها مواجه شد. او که فسخ قرارداد خود را به باشگاه سابقش اعلام کرده ، فعلا مشتری خاصی با این قیمت در بازار ندارد. البته پرسپولیس در پی استخدام اوست اما نه با این رقم.

عجیب‌ترین ارقام بازار نقل و انتقالات تابستانی ایران

دیگر بازیکنی که با ارقامی اینچنینی با تیم های مختلف به گفتگو نشسته و در نهایت احتمالا به باشگاه سابقش باز خواهد گشت، سجاد شهباززاده است که به استقلال پیشنهاد 15 میلیارد تومانی داده بود و احتمالا برای حضور در پرسپولیس هم ارقامی مشابه را طلب کرده اما این دو باشگاه فاقد شرایطی هستند که بتوانند چنین رقم گزافی (بالای 500 هزار دلار برای یک سال) را تأمین کنند. بنابراین پیش بینی می شود شهباززاده با تعدیل درخواستش، یک فصل دیگر در سپاهان حضور داشته باشد.

عجیب‌ترین ارقام بازار نقل و انتقالات تابستانی ایران

یکی دیگر از بازیکنانی که مبلغ بالایی را برای ادامه کار پیشنهاد داده، امید عالیشاه است که برای عقد قرارداد مجدد با باشگاه پرسپولیس، عددی شگفت انگیز (به روایتی 10 میلیارد و به روایتی دیگر 12 میلیارد تومان) را به باشگاه پیشنهاد داده که این رقم نیز مورد پذیرش پرسپولیس قرار نگرفته و استخدام رضا دهقانی نیز پاسخ باشگاه و یحیی گل محمدی به این درخواست بوده است.

عجیب‌ترین ارقام بازار نقل و انتقالات تابستانی ایران

سیاوش یزدانی مدافع استقلال هم که قراردادش با این باشگاه به پایان رسیده، مبلغی نزدیک به 40 میلیارد را برای 3 سال در پاسخ به باشگاه استقلال به زبان آورده که البته این 40 میلیارد شامل 5 میلیارد تومان تخفیف شده است! اما مسلم است که استقلال توانایی پرداخت چنین مبلغی را به مدافع وسط خوش نقشش ندارد.

عجیب‌ترین ارقام بازار نقل و انتقالات تابستانی ایران

محمدرضا اخباری دروازه بان تراکتور هم رقمی خیره کننده را برای انتقال خود به باشگاه های دیگر مطرح کرده است. این در حالی است که خود باشگاه تراکتور نیز برای صدور رضایت نامه او 15 میلیارد تومان درخواست می کند.

عجیب‌ترین ارقام بازار نقل و انتقالات تابستانی ایران

با توجه به کمبود بازیکن شاخص در بازار ایران ، امسال چندین فوتبالیست به دنبال رساندن مبلغ قرارداد خود به رقم بالای 10 میلیارد تومان بوده اند که فعلا در این مأموریت موفق نشده اند اما به نظر اتحادی بین آنها شکل گرفته تا باشگاهشان را مجاب به این پرداخت کنند. اتفاقی که با توجه به صندوق خالی اغلب باشگاه ها، به سختی به نتیجه خواهد رسید.

کشف رقم قرارداد سپاهان با فرشاد احمدزاده و عدد احتمالی انتقال شهریار مغانلو از سانتاکلارا به جمع زردپوشان، به احتمال زیاد سقف قراردادهای امسال فوتبال ایران را روشن خواهد کرد. تا اینجا آن درخواست های تند و تیز مالی چندان مورد توجه باشگاه ها قرار نگرفته و آنها به طرق مختلف، رقم درخواستی را یک رقم کرده اند.

عجیب‌ترین ارقام بازار نقل و انتقالات تابستانی ایران

توضیح: منابعی که ورزش به آنها دسترسی داشت، این ارقام را تأیید کرده اند و البته احتمالا نفرات دیگری نیز در بازار هستند که مبالغی در این حد بخواهند؛ بعضی از تمدیدی های استقلال و پرسپولیس از جمله این افرادند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋