دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شماره نحس چلسی به روملو لوکاکو رسید

در رویای طلسم شکنی؛ شماره نحس چلسی به روملو لوکاکو رسید؛ روملو لوکاکو پیراهن شماره 9 چلسی را در فصل جاری به تن خواهد کرد.

شماره نحس چلسی به روملو لوکاکو رسید

به گزارش ورزش، روملو لوکاکو که به تازگی به طور رسمی از اینتر به چلسی پیوسته، امروز در کنفرانس معارفه خود در باشگاه چلسی شرکت کرد و به سوالات مختلف پاسخ داد.

شماره نحس چلسی به روملو لوکاکو رسید

 یکی از سوالاتی که از روملو لوکاکو پرسیده شد، مربوط به شماره پیراهن او بود که این بازیکن بلژیکی قرار است چه شماره ای را در چلسی بر تن دارد. در پاسخ به این سوال، روملو لوکامو تایید کرد که قرار است شماره 9 چلسی را بپوشد:« می توانم بگویم؟ بله، من شماره 9 را گرفتم و بسیار خوشحالم.»

 به این ترتیب شماره پیراهن او هم به طور رسمی مشخص شد و گمانه زنی هایی که درباره شماره پیراهن او در چلسی وجود داشت به واقعیت پیوست.

شماره نحس چلسی به روملو لوکاکو رسید

این شماره پیش‌تر در اختیار تامی آبراهام بود که اکنون دیگر در چلسی نیست و راهی آ اس رم شده است اما پیراهن شماره 9 به طور کلی در چلسی یک نحسی و طلسم ویژه دارد چرا که مهاجم‌انی که این پیراهن را پوشیده اند، عملکرد خوبی نداشته اند و در نهایت از چلسی جدا شده و راهی تیم دیگری شده اند.

گونسالو هیگواین و فرناندو تورس دو نمونه از شماره 9 های چلسی هستند که دچار طلسم این شماره شدند و اکنون لوکاکو هم قرار است شماره 9 را بر تن کند و باید دید که این طلسم را می شکند یا خودش هم اسیر آن می شود.

شماره نحس چلسی به روملو لوکاکو رسید

لوکاکو در مورد شرایطش نیز گفت:« حس خوبی دارم. هم تیمی های ام بسیار جاه طلب هستند و می خواهند به پیروزی ادامه دهند. در تمرینات، می توان مشاهده کرد که جنگندگی و تلاش زیادی در تیم حاکم است. سرمربی ایده ها و تفکرات مشخصی دارد. ما می خواهیم سخت به تلاش و کارمان ادامه دهیم تا به پیشرفت ادامه دهیم. این با جاه طلبی های من تطابق دارد. تیم می خواهد پیشرفت کند. رویای من اکنون به واقعیت تبدیل شده است. حال باید خودم را در زمین اثبات کنم. حال وقت کار و این است که عملکردم گویای همه چیز باشد. در کل بله پاری سن ژرمن تیم فوق العاده ای است اما ما نیز تیم فوق العاده ای هستیم.»

شماره نحس چلسی به روملو لوکاکو رسید

بازی بعدی برابر آرسنال:«  من فقط به تیم خودم توجه دارم و روی بازیکنانی که داریم تمرکز کرده ام. بازی سخت و بزرگی خواهد بود، دربی لندن. ما خودمان را برای رقابت آماده می کنیم. ما می خواهیم پس از نتایج خوبی که گرفته ایم، به کار خود ادامه دهیم.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋