دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مانع 7 میلیون یورویی در راه بازگشت پیانیچ

ستاره ولزی باید برود؛ مانع 7 میلیون یورویی در راه بازگشت پیانیچ؛ یوونتوس میرالم پیانیچ را می خواهد ولی هافبک بوسنیایی بارسا برای بازگشت به تورین کار راحتی پیش رو ندارد.

مانع 7 میلیون یورویی در راه بازگشت پیانیچ

به گزارش ورزش، میرالیم پیانیچ که تابستان گذشته و در طی یک مبادله با آرتور ملو به نیوکمپ نقل مکان کرد، تا ژوئن 2024 با بارسلونا قرارداد دارد. اما عملکرد نامطلوب در اولین فصل حضور در بارسا و البته ابراز علاقه مکس آلگری به بازگشت این بازیکن به یوونتوس باعث شد مدیران بیانکونری برای خرید او وارد عمل شوند.

Siete millones separan a Pjanic de la Juve

رونالد کومان سرمربی بارسلونا پس از نام حذف میرالیم پیانیچ، هدف تابستانی یوونتوس از لیست بلوگرانا در جریان پیروزی در اولین هفته مقابل رئال سوسیداد، مدعی شد ترجیح می دهد به جوانانی فرصت بازی بدهد که آینده بلوگرانا هستند.

مانع 7 میلیون یورویی در راه بازگشت پیانیچ

بازگشت پیانیچ به یوونتوس اما هنوز میسر نشده و به فاصله 13 روز تا پایان نقل و انتقالات، در هاله ای از ابهام قرار دارد. برای بازگشت پیانیچ به تورین نیاز است تا آرون رمزی ستاره ولزی یوونتوس جدا شود. رمزی از یووه 7 میلیون یورو دستمزد می گیرد که در میان بازیکنان، جزو بیشترین دستمزدها محسوب می شود و در واقع امکان بازگرداندن پیانیچ بدون فروش رمزی ممکن نخواهد بود.

به اینها باید انتقال تقریبا قطعی مانوئل لوکتالی را هم اضافه کرد اما پیوستن این بازیکن به یووه هم مانعی در راه پیانیچ نخواهد بود. مکس آلگری ستاره بوسنیایی را می خواهد ولی رمزی فعلا مانع این انتقال است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋