دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ستاره پرتغالی و افشای مقصد بعدی رونالدو

نانی، وینگر سابق منچستریونایتد در مورد تصمیم کریستیانو رونالدو مبنی بر بازی در لیگ آمریکا صحبت کرده است.

ستاره پرتغالی و افشای مقصد بعدی رونالدو

به گزارش ورزش، در 48 ساعت اخیر باز هم اخباری در مورد احتمال جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس و احتمال انتقال این ستاره 36 ساله به تیم هایی چون رئال مادرید یا منچسترسیتی منتشر شد، اما خود او دیشب با انتشار بیانیه این اخبار را تکذیب کرد. نانی، ستاره سابق یونایتد و تیم ملی پرتغال که از سال 2019 در تیم اورلاندو سیتی در لیگ ایالت متحده بازی می کند، مدعی شد احتمال دارد روزی کریستیانو رونالدو نیز تصمیم بگیرد در این کشور فوتبال بازی کند.

 

ستاره پرتغالی و افشای مقصد بعدی رونالدو

 

نانی گفت: "چند سال پیش کریستیانو رونالدو به من گفت که احتمالا روزی در لیگ آمریکا بازی می کند. البته رونالدو در مورد این تصمیم 100 درصد مطمئن نیست، اما احتمال اینکه این اتفاق رخ دهد وجود دارد. به نظر من MLS لیگ بزرگ و مهمی است، اما البته نکاتی از جمله کیفیت بازیکنان حاضر در ایالت متحده وجود دارد که به نظرم هنوز باید آنها را ارتقا دهیم. اما برخی از تیم های MLS فوق العاده و بسیار منظم هستند و بازیکنان بزرگ و مربیان باکیفیتی اینجا فعالیت می کنند.

 

می توانید در این فصل مشاهده کنید که همه چیز بهتر و بهتر شده است. من فکر می کنم ما این شرایط را داریم تا بتوانیم به یک لیگ بزرگ و مهم تبدیل شویم. به هر حال ما در یک کشور بزرگ فوتبال بازی می کنیم و این روند در صورت عدم ترس ترس از انجام کارهای بیشتر می تواند به پیشرفت بزرگی منجر شود."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋