دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لیونل مسی: شروع کارم در پاریس که دیوانه وار بود

من و PSG یک هدف داریم؛ لیونل مسی: شروع کارم در پاریس که دیوانه وار بود!؛ لیونل مسی، کاپیتان سابق بارسلونا پس از اولین هفته حضور در پاری سن ژرمن رضایت دارد.

لیونل مسی: شروع کارم در پاریس که دیوانه وار بود

به گزارش ورزش، بعد از دو دهه حضور درخشان در ترکیب بارسلونا، بالاخره شایعات جدایی لیونل مسی از این باشگاه به حقیقت پیوسته و او لباس تیم متمول پاری سن ژرمن را به تن کرد. لیونل مسی حالا در مصاحبه ای با شبکه بین اسپورت در مورد استقبال شدید هواداران تیم فرانسوی و البته پوشیدن لباس شماره 30 در تیم جدیدش صحبت کرده است.

 

لیونل مسی گفت: "من باور دارم پاری س ژرمن یک بار برای تصاحب عنوانی آماده می شود که در سال های اخیر بارها به فتح آن نزدیک شده است. من نیز آرزو دارم که یک بار دیگر لیگ قهرمانان اروپا را فتح کنم. امیدوارم بتوانم هر کاری لازم است انجام دهم تا بتوانیم به این هدف برسیم. این خواسته که برای باشگاه، من و هواداران اهمیت زیادی خواهد داشت.

 

لیونل مسی: شروع کارم در پاریس که دیوانه وار بود

 

روزهای ابتدایی حضور در پاریس و استقبال هواداران؟ صادقانه بگویم شرایط به نظرم دیوانه وار بود. از لحظه ای که شایعه انتقالم به پاری سن ژرمن منتشر شد، مردم بدون اینکه بدانند من به اینجا می آیم به خیابان ها آمدند و این اتفاق در شرایطی رقم خورد که هیچ چیز هنوز به صورت قطعی تایید نشده بود.

 

این اولین تجربه من در خارج از بارسلونا است. من مدت زیادی آنجا بودم و تجربه این شروع جدید برایم دیوانه وار است. من فقط سعی می کنم از هر دقیقه حضور در اینجا لذت ببرم و برای شروع  کار خود بسیار هیجان زده هستم.

 

لیونل مسی: شروع کارم در پاریس که دیوانه وار بود

 

من پس از مدتی جدایی، حالا بسیار هیجان زده هستم که دوباره با نیمار همبازی می شوم و همین احساس را در مورد بازی کردن در کنار دیگر بازیکنان تیم دارم. من فکر می کنم پاری سن ژرمن یک تیم فوق العاده در اختیار دارد و من بسیار خوشحال بوده و می خواهم از زندگی روزمره در کنار آنها لذت ببرم.

 

شماره جدید در پاریس؟ شماره 30 اولین پیراهنی بود که با پوشیدن آن در چند سال اولم حضورم در ترکیب بارسلونا بازی کردم. حالا و بعد از این مدت زمان طولانی و با این تغییر بزرگ، احساس می کنم که دوباره پروسه جدیدی را شروع کرده ام و احساس خوبی دارم که این آغاز باز هم با شماره 30 خواهد بود."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋