دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

صحبت های خطیبی در روز تاریخی آلومینیوم

صحبت‌های خطیبی در روز تاریخی آلومینیوم

دوباره بهم برسیم، اتفاقات مهم‌تری رقم می‌زنیم؛ صحبت‌های خطیبی در روز تاریخی آلومینیوم؛ سرمربی سابق آلومینیوم اعلام کرد صحبت‌هایی درباره دوران حضورش در جمع اراکی‌ها انجام داد.

به گزارش ورزش، دقیقا یک سال قبل در تاریخ ۲۶ مرداد ۹۹ تیم آلومینیوم با پیروزی مقابل داماش گیلان یک اتفاق تاریخی را تجربه کرد و توانست برای نخستین بار به لیگ برتر صعود کند که سرمربی آلومینیوم در آن مقطع رسول خطیبی بود؛ فردی که توانست پس از ماشین‌سازی و گسترش فولاد، سومین تیم تحت هدایت خود را لیگ برتری کند و موجب برپایی جشن و شادی در اراک شود.

رسول خطیبی در گفت‌وگو با ورزش، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) با اشاره به سالروز صعود اراکی‌ها به لیگ برتر اظهار کرد: یک سال قبل در استان مرکزی و شهر اراک واقعا غوغا بود. وقتی پس از بازی و صعود تیم خوشحالی مردم را می‌دیدم، برای من حیرت‌انگیز بود و فقط خدا را شکر می‌کردم.

او با اشاره به شادی مردم اراک پس از صعود آلومینیوم به لیگ برتر عنوان کرد: زمانی که بازی تمام شد، تقریبا ۸-۷ ساعت طول کشید تا به محل سکونت برسیم. خوشحالی مردم در خیابان‌ها غیرقابل تصور بود و آن شادی‌های مردم اراک هیچ‌وقت از ذهن من پاک نشده است. مردم عزیز اراک از آن زمان تاکنون به بنده لطف داشتند و شرمنده‌ام کردند.

صحبت‌های خطیبی در روز تاریخی آلومینیوم

سرمربی سابق آلومینیوم ادامه داد: در صعود تیم به لیگ برتر، هیئت مدیره کارخانه، مدیرعامل کارخانه، هیئت مدیره و مدیریت باشگاه، کادر فنی و عوامل تیم، بازیکنان و هواداران کمک زیادی کردند و موجب شدند یک روز تاریخی و به یادماندنی برای اراک رقم بخورد.

او تصریح کرد: ۲۶ مرداد ۹۹ روز بزرگی برای مردم اراک، هواداران و کارگران زحمتکش آلومینیوم است و خوشحال هستم سهم کوچکی در این اتفاق داشتم. پس از آن هم در نیم‌فصل اول لیگ برتر سعی کردم همان شرایط و موفقیت‌ها ادامه پیدا کند که خدا را شکر نتایج خوبی هم رقم خورد.

خطیبی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به پیام‌های تشکر و درخواست تماشاگران آلومینیوم برای او در صفحات مجازی، علاقه بازگشت به این تیم و حضور دوباره در اراک را دارد، عنوان کرد: من روزهای فراموش نشدنی همراه با تماشاگران آلومینیوم و مردم نجیب اراک داشتم و همیشه شرمنده لطف آنها شده‌ام. اکنون هم می‌گویم هر زمان هیئت مدیره و مدیریت کارخانه، هیئت مدیره باشگاه و مجموعه بزرگ آلومینیوم از من بخواهند، به این تیم برمی‌گردم و با تمام وجودم برای آلومینیوم کار می‌کنم.

سرمربی سابق آلومینیوم درباره اینکه در نیم‌فصل اول لیگ بیستم توانست این تیم را به رتبه ششم جدول برساند و در صورت بازگشت می‌تواند چنین نتیجه‌ای را تکرار کند، گفت: اطمینان دارم اگر یک روز دوباره من و آلومینیوم بهم برسیم، دوباره روزهای خوشی خواهیم داشت، چراکه در اراک پیشکسوتان، مربیان و مردم، با تمام وجود این تیم را دوست دارند و بازیکنان با غیرتی در آلومینیوم هستند که همه این موارد موجب می‌شود تیم موفق شود.

صحبت‌های خطیبی در روز تاریخی آلومینیوم

خطیبی در واکنش به درخواست اراکی‌ها برای بازگشت به آلومینیوم ابراز کرد: مردم استان مرکزی و اراک همیشه به من لطف داشتند و از دیروز پیام‌های بسیار زیادی فرستاده‌اند که از لطف آنها شرمنده و شگفت‌زده شده‌ام. هر زمان دوباره به بنده اعلام نیاز کنند، بخاطر علاقه و عشقم به تیم آلومینیوم، انجام وظیفه خواهم کرد. در زمان حضورم در اراک ارتباط خوبی با مسؤولان استانی داشته‌ام که حمایت‌هایشان از آلومینیوم موجب دلگرمی بود و امیدوارم در آینده نیز اتفاق بیفتد.

او در پایان به بحث جدایی‌اش در نیم‌فصل از آلومینیوم هم اشاره کرد و افزود: یک شرایطی در آن مقطع به وجود آمد که مجبور به جدایی شدم. باور کنید از ته دل دوست نداشتم بروم و از این بابت هنوز که هنوز است، ناراحت هستم ولی بخاطر یک سری مسائل چنین موضوعی پیش آمد. تا حالا هم به‌صورت واضح درباره جدایی‌ام از آلومینیوم صحبتی انجام ندادم و نخواهم کرد، اما اگر یک روز حرفی بزنم، هیئت مدیره کارخانه و باشگاه و هواداران عزیز هم به من حق می‌دهند. هرچند باز هم می‌گویم خودم بابت آن جدایی بیشتر از تماشاگران آلومینیوم ناراحت هستم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋