دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خرید جدید یوونتوس فردا در تست های پزشکی

به نظر می‌رسد که مانوئل لوکاتلی فردا در تست های پزشکی باشگاه یوونتوس شرکت خواهد کرد.

خرید جدید یوونتوس فردا در تست های پزشکی

به گزارش ورزش، طی ساعات گذشته اکثر منابع معتبر ایتالیایی از جمله گاتزتا دلو اسپورت، اسکای اسپورتس و اسپورت ایتالیا مدعی شدند که توافق بین دو باشگاه یوونتوس و ساسولو صورت گرفته و مانوئل لوکاتلی در فصل پیش رو برای بیانکونری به میدان خواهد رفت.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده هافبک ایتالیایی با قراردادی قرضی به همراه بند خرید دائمی راهی یوونتوس خواهد شد. در واقع این قرارداد دو ساله خواهد بود و یووه برای جذب دائمی لوکاتلی 30 میلیون یورو به علاوه 5 میلیون پاداش به ساسولو پرداخت خواهد کرد. همچنین 20 درصد از مبلغ انتقال بعدی لوکاتلی(در صورتی که طی سال های آینده از یوونتوس به تیم دیگری ملحق شود) به ساسولو خواهد رسید.

خرید جدید یوونتوس فردا در تست های پزشکی

در حال حاضر منابع متعدد مدعی شده اند که مانوئل لوکاتلی فردا در تست های پزشکی باشگاه یوونتوس شرکت خواهد کرد. از طرفی باشگاه تورینی امیدوار است که در اسرع وقت قرارداد این هافبک ایتالیایی را ثبت کرده تا او بتواند در اولین بازی یوونتوس در فصل جدید رقابت های سری آ مقابل اودینزه به میدان برود.

گفتنی است باشگاه ساسولو از این انتقال سود قابل توجهی را کسب خواهد کرد چرا که آنها در سال 2019 تنها با 14 میلیون یورو این بازیکن را از میلان جذب کرده بودند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋