دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حمله اسطوره بارسا به پیکه و سرجی، فیلم بازی می کنید

ستاره سابق بسکتبال بارسلونا معتقد است بوسه جرارد پیکه و سرجی روبرتو به نشان باشگاه نمایشی است.

حمله اسطوره بارسا به پیکه و سرجی، فیلم بازی می‌کنید

به گزارش ورزش، خوان لاگارتو دلاکروز اسطوره بسکتبال باشگاه بارسلوناست و این روزها به خاطر جدایی لیونل مسی بسیار عصبانی به نظر می رسد. او از 10 روز پیش توئیت های انتقادی زیادی به خاطر جدایی لیونل منتشر کرده و جدیدترین توئیت های او دیدگاهی انتقادی به دو کاپیتان بارسلونا دارند.

حمله اسطوره بارسا به پیکه و سرجی، فیلم بازی می‌کنید

لیونل مسی دو هفته پیش از بارسلونا جدا شد و کسی باور نمی کرد دوران حضور او در بارسا به اتمام رسیده است. یکشنبه دو هفته پیش او با چشمانی گریان از بارسلونا خداحافظی کرد و سه شنبه نیز با پی اس قرارداد بست.

مشکلات مالی باشگاه سدی در راه تمدید او شد و بارسا حتی نمی توانست قرارداد خریدهای جدید خود را ثبت کند. این مشکل دو روز پیش با کاهش دستمزد جرارد پیکه حل شد و مذاکره با سه کاپیتان دیگر برای کاهش دستمزد ادامه دارد.

حمله اسطوره بارسا به پیکه و سرجی، فیلم بازی می‌کنید

پیکه 38 میلیون یورو ناخالص دریافتی داشت که به 19 میلیون یورو کاهش یافته است. او در بازی هفته نخست بارسا برابر سوسیداد گل اول تیمش را زد و سپس نشان باشگاه را بوسید. سرجی روبرتو دیگر کاپیتان بارسا نیز پس از گلزنی در دقیقه 91 حرکتی مشابه پیکه انجام داد.

حمله اسطوره بارسا به پیکه و سرجی، فیلم بازی می‌کنید

دلاکروز در انتقاد از این دو بازیکن توئیت کرد:« چه وقاحتی، حالا نشان باشگاه را می بوسند. و پول؟ بله، حالا به فکر کسر دستمزد افتاده اند.»

او در ادامه نیز توئیت کرد:« کسی دستمزدش را کاهش نمی دهد بلکه فقط به تعویقش می اندازد. با بوسیدن نشان باشگاه فیلم بازی نکنید. تنها کسانی که حق بوسیدن نشان باشگاه را دارند، اعضای باشگاهند که برایش پول پرداخت کرده و هزینه می کنند.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋