دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سالروز تنها گل ملی ستاره سینما

برگی از تاریخ؛ سالروز تنها گل ملی ستاره سینما؛ پژمان جمشیدی ،شاید خودش هم باور نمی کرد در میانسالی وصف هنرش در سینما به حضورش در ورزش بچربد.

سالروز تنها گل ملی ستاره سینما

به گزارش "ورزش "، پژمان جمشیدی بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال  ایران در 23 سالگی به اولین گل ملی خود دست یافت . گلی که دو دهه بعد دستاویز او در دیالوگ های زیادی در سریال های تلویزیونی و نمایشی و فیلم های سینمایی شد و محبوبیت او را در حوزه ورزش به هنر هفتم کشاند.


26مرداد سال 1379 و در ورزشگاه آزادی تیم ملی ایران در دیداری تدارکاتی به مصاف گرجستان رفت و در اوایل بازی به گل رسید.پرتاب اوت امیر آبادی در اوایل بازی  به جمشیدی و  یک دوی آنها با حرکت در عرض پژمان دو مدافع گرجی را از جریان بازی خارج کرد تا جمشیدی با ضربه ای از راه دور و از پشت هجده قدم دروازه گرجستان را باز کند.


این گل اولین و آخرین گلی بود که پژمان برای تیم ملی ایران زد و او علیرغم بازی های دیگر برای تیم ملی که تعداد آن به 14 بازی رسید دیگر نتوانست طعم شیرین گلزنی را در تیم ملی بچشد.

سالروز تنها گل ملی ستاره سینما


پژمان که در تیم های مطرحی همچون کشاورز،سایپا،پرسپولیس ،پاس،استیل آذین،فولاد خوزستان و ابومسلم سابقه بازی داشت بعد از خداحافظی از فوتبال در سال 92با بازی در سریال تلویزیونی "پژمان" هنر خود را در عرصه بازیگری به رخ اهالی ورزش و هنر کشاند و خیلی زود و در کمتر ازیک دهه به یکی از معروفترین بازیگران ایران تبدیل شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋