دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دلخوری برایثویت؛ مریخی از بارسلونا می رود

ادعای موندودپورتیوو؛ دلخوری برایثویت؛ مریخی از بارسلونا می رود؛ مارتین برایثویت از مسئولان بارسا دلخور است و قصد ترک باشگاه کاتالان را دارد.

دلخوری برایثویت؛ مریخی از بارسلونا می رود

به گزارش ورزش، در بازی اول بارسلونا در لالیگای 22-2021 ستاره میدان مارتین برایثویت بود و به شکلی غیرمنتظره قهرمان بلوگرانا لقب گرفت. او در برتری 4-2 بر سوسیداد دو گل زد و یک پاس گل هم به سرجی روبرتو داد. در پایان بازی برایثویت ابراز خوشحالی کرد و اینکه انگیزه های بالایی دارد ولی این همه داستان نیست.

طبق ادعای موندودپورتیوو، برایثویت این روزها بیش از همیشه به جدایی از بارسلونا فکر می کند.

دلخوری برایثویت؛ مریخی از بارسلونا می رود

ستاره دانمارکی یک سال و نیم پیش و پس از مصدومیت شدید عثمان دمبله با رقم 18 میلیون یورو از لگانس جذب شد ولی پذیرفت که دستمزدش همانی باشد که در لگانس دریافت می کرد. 

برایثویت که همواره از تمایلش برای ماندن در بارسا سخن گفته، هفته هاست که از مسئولان باشگاه دلخور است. او از پخش اخبار قرار گرفتنش در فهرست فروش باشگاه که به شکل متوالی در رسانه ها مطرح می شود، خسته و آزرده است و باشگاه را در این زمینه مقصر می داند.

دلخوری برایثویت؛ مریخی از بارسلونا می رود

از سوی دیگر مدتی است که مذاکرات تمدید او نیز به بن بست خورده است. برایثویت معتقد است دستمزد فعلی او بسیار اندک است و باید دریافتی او بیشتر شود ولی بارسا در شرایط اقتصادی بد فعلی در مقابل خواسته او مقاومت می کند.

برایثویت به سران بارسا اطلاع داده است که به فاصله 14 روز تا پایان انتقالات تابستانی یا قراردادش را تمدید کنند یا با وی فسخ کنند تا بتواند به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر شود. درخشش او در بازی برابر سوسیداد بدون شک باعث شده تا او در مذاکرات با باشگاه دست بالا را داشته باشد.

باید دید برایثویت که هواداران به وی لقب مریخی داده اند، در بارسا ماندنی خواهد بود؟

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋