دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رفتار شیک توخل با تیمی که 13 گل خورد (عکس)

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی رفتاری انسانی با بازیکنان تیم گمنام ویموث داشته است.

به گزارش ورزش، با وجود اینکه چلسی روز شنبه در بازی اول خود لیگ برتر با نتیجه پرگل 3-0 کریستال پالاس را شکست داده بود، اما بازیکنان بزرگ در جدال با تیم دسته دومی ویموث در زمین حضور یافتند. آبی های لندن در این دیدار دوستانه با نتیجه 0-13 به برتری دست یافتند و حریف گمنام حرفی در مقابل مدافع عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نداشت.

 

میچی باتشوایی مهاجم بلژیکی چلسی در این دیدار پنج بار موفق به گلزنی شد و راس باتکلی نیز هت تریک کرد. کالوم هادسون اودوی دبل کرد و تیاگو سیلوا و ریس جیمز نیز موفق به گلزنی در این دیدار شدند. نام دیگر گلزن چلسی در این دیدار در سایت باشگاه ذکر نشد. اما در اواخر بازی و در وقت استراحت بود که توماس توخل، سرمربی آلمانی و پرافتخار چلسی دقایقی با بازیکنان تیم ویموث صحبت کرده و با رفتاری بسیار خوب به آنها روحیه داد.

 

برایان استوک، سرمربی تیم ویموث در پایان این دیدار گفت: "هیچ تیمی علاقه ندارد با 13 گل مغلوب حریف خود شود، اما وقتی حرکات و قدرت چلسی را ببینید متوجه سطح بالای این تیم می شوید. بازیکنانم تا انتها به کار خود ادامه دادند و در اواخر بازی توماس توخل نزد ما آمده و سخنانی روحیه بخش و زیبا خطاب با ما گفت. به غیر از نتیجه بازی، سایر موارد مثبت بود. حرکات، سرعت، قدرت، دقت پاس و آرامش بازیکنان چلسی در سطح متفاوتی بود و می شد متوجه شد که چرا آنها در این جایگاه و مدافع عنوان قهرمانی اروپا هستند."

 

رفتار شیک توخل با تیمی که 13 گل خورد (عکس)

 

رفتار شیک توخل با تیمی که 13 گل خورد (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋