دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هشدار آنری به PSG بعد از جذب لئو مسی

تیری آنری، ستاره سابق فوتبال فرانسه در مورد ترکیب پاری سن ژرمن و خیل ستاره های هجومی این تیم صحبت کرد.

هشدار آنری به PSG بعد از جذب لئو مسی

به گزارش ورزش، پاری سن ژرمن ستاره های بزرگی چون نیمار، کیلیان امباپه و مائورو ایکاردی را در خط حمله خود در اختیار داشت با لیونل مسی، یکی از بهترین گلزن های تاریخ فوتبال نیز برای فصول بعد به توافق رسید. تیری آنری که سابقه بازی کردن در کنار مسی در ترکیب بارسلونای پپ گواردیولا را در کارنامه دارد، مدعی شد پاری سن ژرمن باید با این همه مهره هجومی به دنبال حفظ تعادل باشد.

 

هشدار آنری به PSG بعد از جذب لئو مسی

 

تیری آنری گفت: "حفظ تعادل در ترکیب مهمترین مسئله است. در این لحظه ما همیشه در مورد بهترین بازیکنان، بازی هجومی و حمله به سمت دروازه حریف صحبت می کنیم، اما در نهایت باید در ترکیب یک تیم تعادل برقرار شود.

 

من در مورد آن تیم بارسلونا و زمانیکه در کنار لیونل مسی و ساموئل اتوئو بازی می کردم صحبت می کنیم، اما مردم فراموش می کنند آن تیم اجازه گلزنی زیادی به حریفان خود نمی داد. به طور کلی تیم هایی که می توانند دروازه خود را بسته نگه داشته و اجازه گلزنی به رقبای خود ندهند فاصله زیادی از قهرمانی یا موفقیت در لیگ قهرمانان ندارند. وقتی بازیکنان فوق العاده ای در ترکیب در اختیار دارید شرایط کمی راحت تر است. پاری سن ژرمن نیز در حال حاضر با سبک بازی خود موفق به زدن گل های فراوانی می شود، اما در کل حفظ تعادل مهمترین مسئله است."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋