دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گزینه جدید اینتر برای تقویت خط حمله کیست؟

گزینه جدید اینتر برای تقویت خط حمله کیست؟

نام ووت وخ هورست، گلزن هلندی تیم ولفسبورگ در لیست خرید تابستانی باشگاه اینتر قرار گرفته است.

به گزارش ورزش، اینتر بعد از جدایی روملو لوکاکو و فروش 98 میلیون پوندی این بازیکن به چلسی برای خرید دووان زاپاتا، ستاره کلمبیایی آتالانتا اقدام کرده و این باشگاه فروش زاپاتا را منوط به جذب بازیکن جایگزین کرده بود. اما با توجه به انتقال تامی آبراهام به رم و ناکامی این باشگاه در جذب گزینه های مدنظر تا امروز، به نظر آتالانتا از فروش دووان زاپاتا به اینتر خودداری کرده است. حالا شبکه اسکای اسپورتس مدعی شد مدیران اینتر ناامید از خرید ستاره کلمبیایی آتالانتا، تمرکز خود را روی جذب ووت وخ هورست، مهاجم هلندی و باتجربه ولفسبورگ قرار داده است.

 

گزینه جدید اینتر برای تقویت خط حمله کیست؟

 

قرارداد وخ هورست تا ژوئن 2023 با ولفسبورگ اعتبار دارد و جانلوکا دی مارتزیو مدعی شد اینتر می تواند با رقمی بین 15 تا 20 میلیون یورو قرارداد این بازیکن را نهایی سازد. وخ هورست که در سال 2018 هلند و باشگاه آلکمار را ترک کرد و راهی وولفسبورگ شد، فصل گذشته در 41 بازی 25 گل به ثمر رسانده و 9 پاس گل نیز ارسال کرد تا آمار درخشانی از خود بر جای گذارد.

 

ووت وخ هورست که در همین ماه 29 ساله شده، 10 بازی ملی نیز برای تیم ملی هلند انجام داده و دو بار موفق به گلزنی شده است. در صورت نهایی شدن این انتقال، وخ هورست دومین خرید هلندی اینتر در تابستان امسال پس از جذب دنزل دامفرایس از آیندهوون با رقم 12 میلیون یورو خواهد بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋