دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هاشمی نسب علیه پرسپولیس قبل از استقلال(عکس)

برگی از تاریخ؛ هاشمی نسب علیه پرسپولیس قبل از استقلال(عکس)؛ مهدی هاشمی نسب یاغی مستطیل سبز قبل از پیوستن به پرسپولیس و تا شب بازی این تیم با کوپکتداق ترکمنستان بازیکن ناشناخته ای بود .

به گزارش ورزش، رقابت های جام باشگاه های آسیا در سال 75شاهد حضور پرسپولیس به عنوان نماینده ایران در این رقابت ها بود.آنها در آن سال و قبل از آن بازگشت پرشکوه تاریخی برابر الیما قزاقستان در روز 26مرداد سال 75باید به مصاف کوپکتداق ترکمنستان در تهران می رفتند. 


80هزار تماشاگر به ورزشگاه آزادی آمده بود تا بازی برگشت مصاف تیم پرمهره استانکو را برابر نماینده ترکمنستان با یک ایرانی ناشناس را ببیند.پرسپولیس که بازی رفت را در خانه حریف با یک گل به نفع خود به پایان برده بود ،در بازی برگشت هر چه زد به در بسته خورد تا با اندوخته ناچیز خود به مرحله بعد صعود کند.


ستاره ایرانی آن روز ،کسی نبود جز مهدی هاشمی نسب که برابر توان هجومی پرسپولیس به همراه دیگرمدافعان کوپکتداق مقاومت کردند تا یاران دایی بازی را بدون گل زده به پایان ببرند.


هاشمی نسب که قبل از حضور در ترکمنستان سه سال در پارس خودرو بود بعد از درخشش در آن دیدار و مهار علی دایی که  بازتاب زیادی در مطبوعات داشت،فصل بعد به پرسپولیس آمد تا با این تیم ستاره داربی ها شود .اتفاقی که با نقل و انتقال جنجالی اش به استقلال در تیم رقیب نیز ادامه یافت ،تا او با زدن پنج  گل در داربی ها که سهم پرسپولیس در آن چهار گل بود ،نام خود را در فوتبال ایران جاودانه کند. نکته جالب اینکه همانطور که در تصویر پیداست مجتبی محرمی در حال بالا بردن جام قهرمانی فصل قبل است. در آن فصول مراسم برای برگزاری جشن قهرمانی ترتیب داده نمی شد و بدین ترتیب محرمی جام قهرمانی فصل گذشته را در چنین روزی و در میان برگزاری رقابت های جام باشگاه های آسیا در مقابل هواداران بالای سر می برد.

هاشمی نسب علیه پرسپولیس قبل از استقلال(عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋