دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سالروز صعود تاریخی آلومینیوم با خطیبی(عکس)

آلومینیوم اراک یک سال قبل در چنین روزی برای نخستین بار صعود به لیگ برتر را تجربه کرد.

به گزارش ورزش، آلومینیوم اراک پس از سال‌ها تلاش در لیگ دسته‌های اول و دوم و تبدیل شدن به یک مدعی جدی برای راهیابی به لیگ برتر، با سرمربیگری رسول خطیبی به این افتخار تاریخی رسید و توانست به سطح اول فوتبال ایران راه پیدا کند.

باشگاه آلومینیوم پس از اینکه در پایان دور رفت فصل 99-98 جایگاه هفتم جدول را با هدایت محمود فکری به دست آورد، در نیم‌فصل هدایت تیم را برعهده رسول خطیبی گذاشت که این تغییر برای آنها جواب مثبت داد و موجب شد تا در روز 26 مرداد 99 به لیگ برتر صعود کند.

اراکی‌ها پس از دو دهه انتظار برای صعود به لیگ برتر، در هفته سی و دوم لیگ یک توانستند تیم مس را در کرمان شکست دهند که همین برد ارزشمند راهشان را برای رسیدن به لیگ برتر همراه کرد و در ادامه نیز شاگردان رسول خطیبی در آخرین بازی فصل از سد داماش گیلان سرسخت رد شدند و جواز حضور در لیگ برتر را کسب کنند و در پایان نیم‌فصل اول لیگ بیستم نیز رتبه ششم را به دست بیاورند.

بسیاری از هواداران و تمام صفحات مجازی آلومینیوم اراک امشب یاد و خاطره صعود شگفت‌انگیز سال گذشته به لیگ برتر را زنده کردند و ضمن تشکر از رسول خطیبی، ابراز امیدواری کردند که در فصل آینده نیز بتوانند نمایش خوبی در سطح اول فوتبال ایران داشته باشند.

آلومینیوم اراک در حالی به استقبال دومین سال حضورش در لیگ برتر می‌رود که برخلاف سال گذشته اکنون تکلیف سرمربی‌اش مشخص نیست و تماشاگران این تیم امیدوار است مدیران کارخانه و باشگاه هرچه زودتر تکلیف تیم را روشن کنند و وارد بازار نقل و انتقالات شوند.

سالروز صعود تاریخی آلومینیوم با خطیبی(عکس)

سالروز صعود تاریخی آلومینیوم با خطیبی(عکس)

سالروز صعود تاریخی آلومینیوم با خطیبی(عکس)

سالروز صعود تاریخی آلومینیوم با خطیبی(عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋