دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مدافع ملی پوش ایتالیایی در آستانه انتقال به میلان

به نظر می‌رسد که کارهای انتقال الساندرو فلورنزی به میلان نهایی شده است.

مدافع ملی‌پوش ایتالیایی در آستانه انتقال به میلان

به گزارش ورزش، به نظر می‌رسد که طی 48 ساعت آینده کارهای انتقال الساندرو فلورنزی، مدافع ایتالیایی و ملی پوش به میلان نهایی خواهد شد. البته هنوز دو باشگاه میلان و رم بر سر برخی جزئیات در حال مذاکره با یکدیگر هستند اما اینطور به نظر می آید که مشکلی وجود نداشته باشد و فلورنزی به شکل قرضی راهی روسونری شود.

بر اساس ادعای اسکای اسپورتس و اسپورت ایتالیا امروز مذاکرات بیشتری بین دو باشگاه میلان و رم شکل گرفت و دو طرف به توافق با یکدیگر بسیار نزدیک هستند. از طرفی مدیر برنامه مدافع ایتالیایی نیز در حال گفتگو با میلان و رم است و به نظر می‌رسد که مذاکرات فردا کاملاً سرنوشت ساز خواهد بود.

مدافع ملی‌پوش ایتالیایی در آستانه انتقال به میلان

گفتنی است الساندرو فلورنزی در دو باشگاه پاری سن ژرمن و والنسیا نیز به شکل قرضی حضور داشت و به نظر می رسد که رم قصد دارد فصل آینده او را به شکل قطعی به فروش برساند تا از جدایی رایگان او در سال 2023 جلوگیری کند. در عین حال میلان به دنبال جذب قرضی این بازیکن به علاوه بند خرید دائم است. هرچند که برخی دیگر از گزارش ها حاکی از آن است که امکان دارد توافق بین روسونری و رم برای انتقال فلورنزی به شکل دائمی هم باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋