دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دوناروما: آماده ماجراجویی در PSG هستم

دوناروما: آماده ماجراجویی در PSG هستم

جیجی دوناروما، دروازه بان جدید پاری سن ژرمن مدعی شد برای ماجراجویی جدید در این باشگاه آماده است.

به گزارش ورزش، بعد از سپری کردن پنج فصل درخشان در ترکیب میلان و تبدیل شدن به یکی از بهترین دروازه بان های فوتبال جهان، جیجی دوناروما با پایان قرارداد خود از جمع بازیکنان روسونری جدا شده و به پیشنهاد پاری سن ژرمن پاسخ مثبت داد. حالا جیجی دوناروما در مصاحبه ای در مورد رقابت با کیلور ناواس و اهداف خود در این باشگاه فرانسوی صحبت کرده است.

 

دوناروما: آماده ماجراجویی در PSG هستم

 

جیجی دوناروما گفت: "من فصل جدیدی را در زندگی خود را آغاز می کنم. در میلان خیلی رشد کردم و حالا احساس می کنم برای این ماجراجویی جدید در اینجا آماده هستم. پاری سن ژرمن یکی از بهترین باشگاه های جهان است، بنابراین من به انتقال به این تیم افتخار می کنم و امیدوارم بتوانیم به عناوین بزرگی دست پیدا کنیم."

 

جیجی دوناروما برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیمش در فصل پیش رو رقابت بزرگی با کیلور ناواس در پیش رو دارد. دروازه بان ایتالیایی در این خصوص گفت: "حداکثر تلاش خود را به سرمربی جدیدم نشان می دهم. حالا باید هر روز تلاش کرده، در هر جلسه تمرینی بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم. تا آنجا که ممکن است باید افکار سرمربی تییم را دنبال کرده و بازی به بازی حرکت کنیم تا اینگونه در پایان فصل تا جایی که ممکن است پیش برویم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋