دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

منچسترسیتی بی خیال جذب ستاره انگلیسی نمی شود

منچسترسیتی بی‌خیال جذب ستاره انگلیسی نمی شود

به نظر می‌رسد با وجود اینکه تاتنهام برچسب غیر قابل فروش روی هری کین قرار داده اما منچسترسیتی همچنان به جذب این بازیکن امیدوار است.

به گزارش ورزش، شایعات زیادی در رابطه با جدایی هری کین از تاتنهام وجود دارد و گزارش ها طی هفته های اخیر حاکی از آن بوده که ستاره انگلیسی از روند عدم کسب جام با تیم لندنی ناامید شده و قصد دارد راهی تیم دیگری شود. همچنین به نظر می رسد که منچسترسیتی از مهم‌ترین مشتریان هری کین محسوب می‌شود. 

اما شواهد حاکی از آن است که باشگاه تاتنهام هرگز نمی خواهد به این راحتی ها اجازه جدایی بهترین بازیکن خود را صادر کند. در واقع گفته می‌شود که دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام تمام تلاش خود را برای حفظ هری کین انجام خواهد داد اما در صورتی که مجبور به فروش او شود، با مبلغی کم تر از 160 میلیون پوند اجازه انتقال ستاره انگلیسی به سیتی را صادر نخواهد کرد.

منچسترسیتی بی‌خیال جذب ستاره انگلیسی نمی شود

همچنین هری کین در دیدار شب گذشته تاتنهام برابر منچسترسیتی نیز غایب بود؛ جایی که حتی برخی هواداران منچستر سیتی که در استادیوم حاضر بودند با شعارهای خواهان حضور کین در تیم شان شدند. اما با وجود تاکید تاتنهام مبنی بر غیر قابل فروش بودن ستاره انگلیسی حالا ESPN گزارشی در این باره منتشر کرده و مدعی شده که باشگاه منچستر سیتی همچنان برای جذب هری کین کاملاً جدی است و آنها معتقد هستند که نهایتاً می‌تواند این انتقال را با مبلغی مناسب نهایی کنند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋