دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پیش بینی فابیو کاپلو از فصل یووه، رم و میلان

در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت؛ پیش‌بینی فابیو کاپلو از فصل یووه، رم و میلان؛ فابیو کاپلو عقیده دارد یوونتوس شانس اول قهرمانی در لیگ است و ژوزه مورینیو نیز بهترین گزینه برای هدایت رم محسوب می شود.

پیش‌بینی فابیو کاپلو از فصل یووه، رم و میلان

به گزارش ورزش، سری آ ایتالیا از هفته بعد شروع خواهد شد و اینتر به عنوان مدافع عنوان قهرمانی رقبایی جدی چون یووه، میلان، رم، ناپولی و لاتزیو را پیش رو خواهد داشت.

تابستان شاهد تغییراتی زیاد در این تیم ها بوده ایم. مکس آلگری به یووه بازگشت، سیمونه اینزاگی جایگزین آنتونیو کونته در اینتر شد، ژوزه مورینیو سرمربی رم شد، لوچیانو اسپالتی جانشین جنارو گتوزو در ناپولی شد و مائوریتزیو ساری نیز سرمربی لاتزیو شده است.

پیش‌بینی فابیو کاپلو از فصل یووه، رم و میلان

فابیو کاپلو سرمربی مشهور ایتالیایی به روزنامه گاتزتادلواسپورت گفت:« تغییرات زیادی در لیگ دیدیم. در این لیگ مربیان باید خود را در تیم های جدیدشان نشان دهند. معتقدم ژوزه مورینیو شخصیت مناسبی برای هدایت تیمی مانند رم دارد اما مشکلاتش کم نیستند. رفتن ادین ژکو از رم به اینتر مرا متعجب کرد و رم باید جای خالی او را پر کند.»

پیش‌بینی فابیو کاپلو از فصل یووه، رم و میلان

بازگشت آلگری به یوونتوس:« یوونتوس پس از نقل و انتقالات و تغییرات زیاد اینتر در موقعیت خوبی فصل را شروع خواهد کرد. توقعات از آلگری بالاست و معتقدم تکرار موفقیت های سابق او در یووه آسان نخواهد بود. با این حال یووه شانس اول قهرمانی است.»

پیش‌بینی فابیو کاپلو از فصل یووه، رم و میلان

میلان استفانو پیولی فصل گذشته در سری A دوم شد و کاپلو معتقد است روسونری می تواند دوباره تیمی مدعی باشد. او گفت:«میلان پروژه ای در دست اجرا دارد. اولیویه ژیرو یک مهاجم بین المللی است و خریدی خوب برای میلان. انتظار دارم که یک بازیکن با استعداد و با پتانسیل عظیم مانند رافائل  لیائو خود را بیش از پیش نشان دهد. میلان در مسیر درستی است و باید پیشرفت خود را ادامه دهد.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋