دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رقم انتقال ستاره رئال به آرسنال مشخص شد

ادعای آاس:؛ رقم انتقال ستاره رئال به آرسنال مشخص شد؛ مارتین اودگارد به فاصله 15 روز تا پایان انتقالات تابستانی، رئال را به مقصد آرسنال ترک خواهد کرد.

رقم انتقال ستاره رئال به آرسنال مشخص شد

به گزارش ورزش، ژانویه 2021 انتقال قرضی مارتین اودگارد از رئال به آرسنال رسمی شد. ستاره نروژی تا پایان فصل، قرضی برای توپچی ها بازی کرد و در قرارداد او بند خرید دائمی نیز گنجانده نشده بود.

رقم انتقال ستاره رئال به آرسنال مشخص شد

فصل که به اتمام رسید، باشگاه آرسنال با انتشار بیانیه ای تایید کرد که اودگارد به رئال باز خواهد گشت. عملکرد خوب ستاره نروژی باعث شده بود تا توپچی ها برای حفظ او ابراز علاقه کنند ولی رئال مادرید روی بازگشت او اصرار داشت. به خصوص پس از استعفای زیدان و آمدن کارلو آنچلوتی، امید بر این بود که اودگارد بالاحره بتواند در رئال نقشی مهم برعهده بگیرد اما چنین نشد.

او در پیش فصل نتوانست کارلتو را متقاعد کند و ستاره نروژی پس از اینکه متوجه شد در رقابت با هافبک های رئال جایگاهی تضمین شده ندارد، درخواست جدایی داد. آرسنال همواره منتظر چنین فرصتی بود تا اودگارد را برگرداند و رئال هم پس از سال ها قرض دادن ستاره نروژی، این بار قصد انتقال دائمی او را دارد.

رقم انتقال ستاره رئال به آرسنال مشخص شد

طبق ادعای آاس، رقم نهایی انتقال اودگارد به آرسنال 40 میلیون یورو خواهد بود و باشگاه مادریدی این مبلغ را روی بودجه قبلی خود برای جذب کیلیان امباپه خواهد گذاشت.

آرسنال هم که اخیرا جو ویلاک را با 30 میلیون یورو به نیوکاسل واگذار کرده، مشکلی برای پرداخت مبلغ مورد نظر رئال ندارد. اودگارد فصل قبل در 20 بازی 1300دقیقه برای توپچی ها بازی کرد و می داند که در این باشگاه جایگاهی تضمین شده دارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋