دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آخرین وضع نقل و انتقالات استقلال از زبان مصطفوی

آخرین وضع نقل و انتقالات استقلال از زبان مصطفوی

مجیدی فردا به دیدار مدیران باشگاه می‌رود؛ آخرین وضع نقل و انتقالات استقلال از زبان مصطفوی؛ مربی تیم استقلال توضیحاتی را درباره وضعیت نقل و انتقالات این تیم ارائه کرد.

به گزارش ورزش، صالح مصطفوی در گفت و گو با خبرنگار ورزش درباره نگرانی های ایجاد شده برای هواداران در بحث نقل و انتقالات استقلال بیان کرد: اول از همه بگویم که نباید به نگرانی‌ها و دلشوره‌های هواداران بی‌اعتنا بود. برای کادرفنی به سهم خودمان این نگرانی‌ها به شدت مهم و قابل احترام است و باید به آن رسیدگی کرد.


مربی استقلال درباره اینکه آیا به آینده امیدی وجود دارد، گفت: کاری که از کادرفنی برمی‌آید در یک هفته گذشته انجام شده و ادامه خواهد داشت. آقای مجیدی مدت‌ها قبل از نیمه‌نهایی و فینال حذفی، لیست تمدید و خرید را به باشگاه داده است.


مصطفوی در پاسخ به این پرسش که چرا هنوز قراردادی بسته نشده، عنوان کرد: ما در کادرفنی در یک هفته گذشته مذاکرات «فنی» متعددی را انجام دادیم و به توافق‌های خوبی با گزینه‌های موردنظر رسیدیم اما مذاکرات «مالی» برعهده باشگاه است.


وی افزود: دو بازیکن از لیست موردنظر آقای مجیدی به تیم‌های دیگر پیوستند و گزینه‌های جدیدی جایگزین آنها شدند.


مصطفوی در پایان گفت: آقای مجیدی در تهران حضور دارند و قرار است فردا جلسه‌ای با مدیران باشگاه برگزار کنند و امیدواریم خروجی این جلسه به نفع تیم استقلال باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋