دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بوعذار: مبعلی معلم کاشته زدن من بود

بوعذار: مبعلی معلم کاشته زدن من بود

کاشته زدن مهارت خاصی است که عباس بوعذار به آن مچهز است.بازیکنی که البته به دلایل دیگری در ذهن ها جا گرفته .

به گزارش ورزش، عباس بوعذار در مورد فصلی که به همراه نفت مسجد سلیمان گذراند به خبرنگار ما گفت: فصلی که گذشت از لحاظ امکاناتی و مالی و کمبود بازیکن واقعا خیلی سخت بود.  همانطور که مشاهده کردید امسال سه مربی عوض شد ولی با این همه به خاطر مردم خوزستان و مسجدسلیمان جنگیدیم و تیم را در لیگ حفظ کردیم. امیدوارم این مشکلات در سال آینده رخ ندهد.


او که در زمان سرمربیگری محمود فکری بیشتر فرصت بازی کرد در این خصوص ادامه داد: آقای فکری به من لطف داشت او هم در این شرایط سخت و با وجود پیشنهاداتی که داشت و به خاطر مردم مسجد سلیمان آمد و تیم را تحویل گرفت و خدا را شکر نتیجه لازم را هم گرفتیم.


بوعذار که در زدن کاشته مهارت ویژه‌ای دارد در این مورد توضیح می دهد: کاشته زدن یکی از خصوصیات خوب من است که با تمرین کردن به دست آوردم و از ایمان مبعلی که در نفت با هم همبازی بودیم نیز خیلی چیزها یاد گرفتم.


وی در خصوص اینکه چقدر از نفت مسجدسلیمان دریافتی داشته گفت: دریافتی امسال ما هم از نفت به ۶۵ درصد رسید. این دریافتی ها هم با کمک همه جانبه هیئت مدیره به سختی وارد باشگاه و به تیم تزریق می شود.


 بوعذار در پایان در مورد برنامه‌اش برای فصل آینده افزود: برای فصل بعد هنوز هیچ چیز قطعی نیست.  انشاالله تا روزهای آینده تصمیم میگیرم که به کدام تیم بروم.


این بازیکن در خصوص ماجرا علی دایی و طنزی که ساخته بودند و ترند شده بود و اینکه آیا هنوز هم ادامه دارد یا خیر گفت: جریان مصاحبه علی آقا هنوز هم ادامه دارد و همه جا پخش شده و هرکس من را می بیند می گوید یک دانه ر دارد(با خنده).

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋