دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ژیرو همان بازیکنی بود که ما به دنبالش بودیم

داوید کالابریا:؛ ژیرو همان بازیکنی بود که ما به دنبالش بودیم؛ داوید کالابریا، مدافع ایتالیایی میلان، از هم‌تیمی جدید خود یعنی اولیویه ژیرو تمجید کرد.

ژیرو همان بازیکنی بود که ما به دنبالش بودیم

به گزارش ورزش، در ژانویه گذشته شایعات زیادی در رابطه با علاقه باشگاه میلان به جذب اولیویه ژیرو وجود داشت اما نهایتا روسونری موفق به توافق با چلسی نشد. با این حال در نقل و انتقالات تابستانی بالاخره این انتقال نهایی شد و چندی پیش ستاره فرانسوی به میلان پیوست.

تیم استفانو پیولی شب گذشته در یک بازی تدارکاتی به مصاف پاناتینایکوس یونان رفت و نهایتاً موفق شد با نتیجه 2-1 از سد حریف خود عبور کند. جالب اینکه هر دو گل میلان در مسابقه دیشب توسط ستاره تازه وارد این تیم یعنی اولیویه ژیرو به ثمر رسید تا مشخص شود که چرا این باشگاه تلاش زیادی برای به خدمت گرفتن او انجام داده است.

ژیرو همان بازیکنی بود که ما به دنبالش بودیم

داوید کالابریا، مدافع ایتالیایی میلان، به تمجید از هم‌تیمی خود یعنی ژیرو پرداخته و می گوید: "ژیرو بازیکن بزرگی است و در حرفه خود جام‌های زیادی برنده شده و ما باید به سرعت با او هماهنگ شویم. او خود را ثابت کرده و لازم نیست خیلی در موردش حرف بزنیم. ژیرو همان بازیکنی بود که ما به دنبالش بودیم. مهم بود که توانست گلزنی کند اما حالا منتظر ایبرا هم هستیم. داشتن چند مهاجم سطح بالا برای ما خیلی مفید خواهد بود."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋