دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اگر اسپیریتو بخواهد کین در تاتنهام می ماند

اگر اسپیریتو بخواهد کین در تاتنهام می‌ماند

هوگو لوریس:؛ اگر اسپیریتو بخواهد کین در تاتنهام می‌ماند؛ هوگو لوریس، دروازه بان با سابقه تاتنهام می گوید اگر سرمربی این تیم به هری کین نیاز داشته باشد، به رغم تمایل این بازیکن به جدایی از اسپرز، او حرفه ای برخورد خواهد کرد.

به گزارش ورزش، منچسترسیتی مدتهاست که به دنبال جذب هری کین، کاپیتان تاتنهام است و این مهاجم خود نیز به جدایی از اسپرز ابراز تمایل کرده است. گفته می شود سیتیزن ها پیشنهادی 152 میلیون یورویی برای خرید کین آماده کرده اند.

 

قرار است هر دو تیم در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر با هم دیدار کنند و هوگو لوریس، دروازه بان تاتنهام، نگرانی ها مبنی بر اینکه کین تحت تاثیر مسائل خارج از زمین قرار گیرد، رد کرده است.

 

اگر اسپیریتو بخواهد کین در تاتنهام می‌ماند

لوریس به خبرنگاران گفت: "هری یک حرفه ای است و با لبخند اینجا است. شرایط خاصی وجود دارد، ما نمی توانیم آن را پنهان کنیم، اما این مربوط به او و باشگاه است. من فقط روی تیم تمرکز کرده ام و اگر مربی به او نیاز داشته باشد، او حرفه ای خواهد بود. "

لوریس همچنین اصرار داشت که حواشی نقل و انتقالات بر آماده سازی های تاتنهام قبل از آغاز فصل سایه ننداخته است.

 

اگر اسپیریتو بخواهد کین در تاتنهام می‌ماند

 

لوریس گفت: "اولویت تیم، شروع فصل است و سعی می کنیم بقیه موضوعات را جدا کنیم.

برای من به عنوان کاپیتان و بازیکن مهمترین چیز این است که هم تیمی هایم را در یک جهت همسو با هم و در کنار هم ببینم. اما ما در دوره ای هستیم که اتفاقات زیادی می تواند رخ دهد.

این همچنین پیامی از سوی مربی است، او فقط می خواهد بازیکنان روی تمرینات و بر رقابت تمرکز کنند و سپس خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد. به عنوان یک بازیکن، یک هم تیمی، حرفی برای گفتن در این زمینه ندارم. این به باشگاه و هری مربوط است تا راه حلی پیدا کنند. "

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋