دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شروع قدرتمندانه زومر بعد از یوروی رویایی (عکس)

کاپیتان سوئیس، یک تنه مقابل لواندوفسکی و رفقا؛ شروع قدرتمندانه زومر بعد از یوروی رویایی (عکس)؛ کاپیتان تیم ملی سوئیس پس از پشت سر گذاشتن یک یوروی موفق، بوندس لیگا را هم به بهترین شکل ممکن شروع کرد.

به گزارش ورزش، تیم های گلادباخ و بایرن مونیخ، شب گذشته دیدار افتتاحیه بوندس لیگا 22-2021 را برگزار کردند. این دیدار با شروع توفانی تیم میزبان بود که در دقیقه 10 به گل رسید. در ادامه شاگردان ناگلزمان برای باز کردن دروازه حریف با مشکل بزرگی به نام زومر مواجه بودند و در نهایت تنها موفق به زدن یک گل و فرار از شکست در بازی نخست شدند.

شروع قدرتمندانه زومر بعد از یوروی رویایی (عکس)

یان زومر، کاپیتان تیم ملی سوئیس که یک یوروی موفق را پشت سر گذاشته بود، در بازگشت به تیم باشگاهی خود، شروعی قدرتمندانه داشت. او با 8 سیو در برابر مهاجمان بزرگ بایرن مقاومت کرد تا دروازه خود را مقابل مدافع عنوان قهرمانی تنها یک بار باز شده ببیند.

بایرنی ها بلافاصله پس از دریافت گل، حملات گسترده خود را شروع کردند و گلادباخ خوش شانس بود زومر را در ترکیب داشت؛ در دقیقه 14 بازی اولین موقعیت خطرناک را روی دروازه میزبان شاهد بودیم؛ روی همکاری گنابری و توماس مولر، این لواندوفسکی بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه والی او را یان زومر با یک واکنش به موقعیت دفع کرد.

شروع قدرتمندانه زومر بعد از یوروی رویایی (عکس)

کمتر از 10 دقیقه، دوباره شاهد یک موقعیت بسیار خطرناک دیگر روی دروازه گلادباخ بودیم که این بار هم زومر برابر آن ایستادگی کرد؛ روی ارسال آلفونسو دیویس، بار دیگر لواندوفسکی صاحب موقعیت شد و اگر واکنش دروازه بان سوئیسی حریف نبود، این توپ به گل تبدیل می شد. فشار حملات بایرن تا پایان نیمه ادامه داشت و این تیم صاحب چند موقعیت خوب دیگر هم شد اما هر بار ضربات بازیکنان این تیم را زومر با عکس العمل های دیدنی برگشت داد تا اینکه در دقیقه 42، سرانجام باواریایی ها توسط لواندفسکی به گل تساوی رسیدند؛ این اولین و آخرین گل آنها در دیدار افتتاحیه بوندس لیگا بود.

شروع قدرتمندانه زومر بعد از یوروی رویایی (عکس)

در نیمه دوم شاگردان ناگلزمان حملات زهردار خود را ادامه دادند ولی زومر همچنان در برابر تک تک این موقعیت ها ایستادگی کرد تا مرد اول بازی لقب بگیرد. هفت دقیقه پس از شروع نیمه دوم و در دقیقه 52 بود که روی ارسال سانه، لواندوفسکی صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او بازهم با جایگیری مناسب زومر مهار شد. در دقیقه 60 بازی همه چیز برای گل دوم لواندوفسکی فراهم بود و در حالی که هواداران گلادباخ با چشمانی نیمه بسته برای باز نشدن دروازه تیم شان دعا می کردند، گلر سوئیسی آنها بازهم دروازه را نجات داد.

شروع قدرتمندانه زومر بعد از یوروی رویایی (عکس)

این گونه بود که گلادباخ با درخشش زومر توانست بازی افتتاحیه بوندس لیگا 22-2021 را مقابل مدافع عنوان قهرمانی با تساوی یک بر یک به پایان رساند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋